NU BLIR DET TEST IGEN

HEJ, AVEN IDAG HAR TANGENTBORDET HAKAT UPP SIG I CAPS LOCK. DET SUGER.
AR FULLT OS NU MED PROVPLUGGNING. EFTERSOM ATT JAG DELTAR I ALLA AMNEN NU SA KOMMER JAG AVEN TA PROVET I JAPANSKA MED ALLA ANDRA. KAN SAGA ATT JAG AR LITE TVEKSAM INFOR RESULTATET XD
LAGGER UPP LITE BILDER TILL ER:

  

1. MACHA LATTE (GRONT TE, TYP)
2. NUDLAR PA KOPP. BARA ATT HELLA I VARMVATTEN. MAT FOR DE STRESSADE OCH FATTIGA.


NU FAR NI INGA FLER BILDER FOR TILLFALLET, AR LITE STRESSAD OVER PROVEN JUST NU XD
NU SES VI VALLDIGT VALLDIGT SNART!
TUSEN KRAMAR NINA!!! : D

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Nudlar i kopp skulle jag behöva ibland. Mest för att jag är för lat för att laga mat ibland. ;) grönt te ser också trevligt ut.



Lycka till med alla proven. Tä det för vad det är. Dödligt alvar för polarna och en bra erfarenhet för dig.



Ska bli fint att få hem dig igen. När är det du dyker ner?

Postat av: Emma

Heja Nina! Jag tar en paus i mitt eget provpluggande (Matte C, uhu!) och kommenterar dig lite grann. Macha latte ser helt underbart gott ut ^^



Lycka till på proven, men kom ihåg att det inte är "på riktigt" för dig - du KAN ta det lugnt ibland!



Jag saknar dig Ninis, men nu ses vi snart. Krukväxten jag trodde var död har återuppstått. Den kände säkert på sig att du var på väg.



Massor med kramar från Emma

2009-05-17 @ 11:58:31
Postat av: Linda

har oxå ätit nudelikopp som varma koppen(barnvänligt linda!!) fast mummsigare och inte krämigt.. ok inga likheter ^^



snart ses vi bo!! :D

kramar

2009-05-17 @ 21:48:34
Postat av: Elin

Nudelikopp såg förvånansvärt gott ut :o



Stressa inte för mycket över proven Nina! Det är som Emma och Fredrik sagt inte blodigt allvar. Det är viktigt att du tar det lugnt också!



Snart ses vi Fina Nina!

Kramkram Elin.

2009-05-17 @ 22:11:03
Postat av: Pappa och mamma

Hej Nina!

Det verkar som det är fler än mamma och jag som har börjat nedräkningen tills du kommer hem.

Nu längtar vi .... lite....!

Om du har blivit fattig så du lever på nudlar hoppas jag att du haft roligt för hela slanten.

Vi älskar dig!!

mamma & pappa

2009-05-18 @ 20:55:14
Postat av: Gunsan

Snabbmat är inte att förakta. Nudlar kan vara gott ibland...

Hoppas att du njuter av tiden du har kvar och inte stressar upp dig för prov... Du ska se att det går jättebra:)

Kram Gunilla

2009-05-18 @ 22:16:56
URL: http://gunsan71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback