Hej : D

Idag sitter jag pa skolan och anvander en dator. Vi har haft datakunskap, men idag ar det den sista dagen innan varlover, sa vi har typ 15 minuter over till ingenting. Sa da passar jag pa att uppdatera min blogg lite : D

Imorn sa kommer det ett stort matteprov : S Ser inte fram emot det. Men den har gangen ar det bara prov i matte, sa jag ska nog kunna overleva (kanske). Dock sa blir det pluggning till sena timmar kan det handa. Men det kan inte hjalpas, sova kan jag gora nar jag har kommit hem igen : )

I overmorgon sa borjar varlovet har, vilket ar i ca 2 och en halv vecka. Sen efter det sa kommer jag bli andra arskurs elev : D Det ska bli kul, jag har inte vart 2 arselev forut, sa jag ser fram emot det! ^^ Nar jag har kommit hem till Sverige igen sa ar jag ju 3 arselev, sa det ar tur att jag far bli lite 2  i alla fall under 2 manader ^_^

Mina larare pa skolan har ar forresten sjukt snalla : D Eftersom den har veckan ar den sista med min nuvarande larare har jag fatt present av 3 stycken!!! Helt sjukt!! Jag hade tankt att baka bullar till  alla larare innan jag akt hem till Sverige, men eftersom alla larare ger mig grejer nu sa vill jag ju ge nagot tillbaks nu. Men imorn nar, matteprovet ar overstokat, tankte jag agna kvallen/natten at attpyssla ihop nagot till alla : )

Forresten sa har jag atit sjukt mycket godis pa sistonde XD Pa min fodelsedag blev jag uppvaktad av alla mina vanner, de var sa snalla! Och av min vardfamilj, jag fick tarta, blev superglad : D Men hur som helst sa fick jag sotsaker av jattemanga i present. Dessutom gav jag forut choklad till manga pa alla hjartans dag, och den 14  mars ger de som man gett choklad till tillbaka. Sa nu har jag aven fatt en massa "tillbaka-choklad". Jag lovar att det blir mycket godis XD haha : )

Men jag ska ta och skriva lite mer och lagga upp bilder senare nar jag har tid. Nu far det vara hej svej for stunden ^^ Ta hand om er alla dar hemma i kalla Norden. Har ar det typ 17 grader och sol : D KRAM! 

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Vad fint det låter med "ge tillbaka-choklad". Mysigt. Låter också trevligt med alla sötsakerna. Sweet :D



Ta hand om dig och vila upp dig på lovet. Kramar

Postat av: mickan

Hej,



tillbakachoklad är det samma sak som tillbakakaka?

Skönt med lov, se till att använda det som ett sådant och gör lite typiskt japanska saker, vad de nu gör. Man kan ju t ex äta med pinnar, det kan ta väldigt lång tid om det är soppa (för man får ju inte sörpla ur skålen, det har Emils mamma sagt.)



Kram från Mickan

2009-03-17 @ 18:35:43
Postat av: Elin

Lov plus godis tycker jag låter som en väldigt bra kombination! Ta vara på tiden och vila upp dig ordentligt efter allt slit. :)



Massa kramar. :)

2009-03-18 @ 08:41:05
Postat av: Linda

Tjena kexet!

vad alla är snälla mot dig! de gör mig SUPER GLAD ska du veta min bo :D



ha de bäst gullet! jag saknar dig massor!

kram

2009-03-19 @ 23:03:21
Postat av: Linda

Tjena kexet!

vad alla är snälla mot dig! de gör mig SUPER GLAD ska du veta min bo :D



ha de bäst gullet! jag saknar dig massor!

kram

2009-03-19 @ 23:03:40
Postat av: pappa

2009-03-20 @ 21:48:08
URL: http://wannabejapan.blogg.se/
Postat av: pappa

Hej Nina !



Nu har ditt lov börjat, njut och roa dig.

Men snälla du ät inte choklad så du får ont i magen,

då blir lovet ingen njutning.



Kram på dig!



2009-03-20 @ 21:54:10
URL: http://wannabejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback