60 årskalas

Gla midsommar så här i efterskott : )

Själv så tilbringade jag min midsommar med att fiffla ihop en hemlig fest till min pappa, som då fyllde 60 år. Vi var ganska många som hjälptes åt, och det var kul att lura min inget ont anandes pappa! Det blev en mysig fest, med god mat (dock alldeles för mycket : S)! Tror dock att jag smittade rätt så många med min förkylning, men det får de leva med ^^

Börjar på allvar känna av att jag har sommarlov nu. Det är lungna puckar, sovmorgon och tid för läsning m.m. Väldigt nice! Känns som om all min lediga tid jag inte hade i Japan kommer smygandes tillbaka : ) Men det känns väldigt konstigt att va så mycket ledig. I Japan hade jag ju mina klubbaktiviteter alla dagar, så jag åkte ju till skolan alla dar. Var kanske ledig 4 dar i månaden ungefär, och det var inte i följd. Flera dagar ledigt i streck existerade ungefär bara en vecka innan alla prov och 6 dagar under jullovet. Annars var det ibland 2 dagars ledigt i följd om man hade tur. Så att nu bara gå på känslan och göra vad man vill under flera veckor, det finns bara inte. Vart är mina läxor över lovet? När kommer proven? Måste jag inte cyckla till skolan för att göra Kyudo idag? Vad har hänt?!

Men nu har allt börjat sjunka in. Det känns bra att vara i Sverige. Det gör inget att softa. Det tycker jag att ni också borde göra nu i sommar : D

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Wow. Verkar kul att lura din pappa på överaskningsfest. Hur gjorde ni för att han inte skulle få veta något?

Postat av: Nina

Min mamma och min syster började planera flera månader i förväg! Jag var bara med nu på slutspurten och fixade : D

2009-06-22 @ 11:24:27
URL: http://wannabejapan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Garttis till Peter! :D

2009-06-24 @ 19:42:49
Postat av: Linda

Garttis till Peter! :D



så ska de va såklart! ;D

2009-06-24 @ 19:44:11
Postat av: Gunsan

Det var en trevlig fest:)

Och så hårt som du har jobbat är du värd att slappa lite.



Kram Gunilla

2009-06-26 @ 20:56:32
URL: http://gunsan71.blogg.se/
Postat av: Maria ~

Heej :3

Kommentera gärna min blogg och säg vad du tycker jag kan göra bättre

elr skriv nån rad om nått annat du tycker :D

2009-07-01 @ 18:17:54
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: Pappa och mamma

Hej alla!

Jag tackar så mycket för alla gratulationer,

särskilt till alla er som lurade mig.

I bland är det trevligt att bli lurad, men jag förvånas över det faktum att alla bekanta och arbetskamrater kände till festen men inget kom till min kännedom.

Ett särskilt tack till Nina, jag är jätteförkyld!

Peter (pappa)

2009-07-05 @ 22:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback