Övningsköra

I onsdags kom jag hem från Expecto, Harry Potter konventet i Stockholm. Alla hade väldigt fina utklädnader, själv klädde jag ut mig till chokladgroda! Det var jättekul, massor av trevliga nördar! : D Roligast var helt klart att spela quiddich, men Wizard rocken gick inte heller av för hackor!

Efter att ägnat två dagar till jobb har jag tillbringat dagen med att packa. Imorn drar jag iväg till Undersåker för att vara där i två veckor som ledare på Unga Allergikers sommarläger. Jag ska jobba i köket, det går nog vägen! Bara Backen har med sig bra musik som vanligt är allt under kontroll! : D

Ikväll var jag ute och övningskörde, det var helt ok. Fast mitt i en korsning började bilen hacka, jag växlade ner men fick ändå gubbstopp : ( Och så var det en gubbe som vinkade till mig, jävla gubbjävel. Det var helt klart hans fel att bilen fortsatte hacka trots att jag växlade ner!

Men nu ska jag ägna resten av kvällen åt helt otroligt viktiga saker. Typ klippa naglarna och värma mig framför öppenspisen. Kan fundera lite på en lösning till finanskrisen under tiden ; )

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är megapepp inför lägeret!!!! :DDD

2009-07-29 @ 22:50:36
Postat av: Martina

Jag hatar gubbar ute i trfiken, de va en som TUTADE på mej när jag skulle ut i en rondell en gång, jag kände bara, "men hallå! ser du inte skylten där mitt under näsan på dej?" ;P

Postat av: Pontus

Åkte du på Harry Potter konvent så får du nog följa med på Uppcon också. ^^

2009-08-17 @ 12:42:12
URL: http://fudgepuppy.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback