Varsogod : D

     

Min alskade vaska. Min kompis blackfisken. Ett persikotrad. En massa korsbarstrad <3
Ni kan kanna er avundsjuka dar hemma i Svea ; D
Imorn kommer det bli 19 grader varmt. Och jag har ledigt fran Kyudon, ska pa korsbarsbloms-festival med vanner : D
Sista dagen pa lovet imorn. Laxorna ar avklarade. Proven vantar XD
Mamma och pappa pratar flytande japanska i mina drommar, det a coolt.
Det ar svarare att prata engelska an japanska.
Det har kommit en utbytesstudent fran Finland nu. Traffade henne idag, hon heter Johanna. Vi ska cyckla till skolan tillsammans, det ska bli kul : )
Ha det bra dar hemma! Saknar er! Men jag har ju bara den goa biten kvar nu : D
Vi ses om tva manader!! ^_^

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka vackra bilder! Körsbärsblomsfestival, vad häftigt! Kan du fånga några blad åt mig? är gammal tant



Det låter som det går fint med japanskan^^ Härligt!



Massa kramar Elin.

2009-04-04 @ 15:28:18
Postat av: Emma

OOOO bläckfisk! Vilken cool!

Spark i baken inför alla prov!

Kramar Emma

2009-04-04 @ 16:03:30
Postat av: Linda

fräsigt med alla körsbärsblommor!!!! :D

jag vill se dina drömmar! ^__^



kram!

2009-04-04 @ 19:26:19
Postat av: Fredskronk

Hallå där!



Ganska varmt här i Sverige nu också faktiskt fast inte nitton grader tyvärr.



Woow! Coolt om dina föräldrar helt plötsligt hade börjat snacka japanska :D Ni får ta och träna tills Nina kommer hem ;)



Snygg väska.



Kram

Postat av: Pappa och mamma

Hej Nina !



Så nu har du kommit till årskurs två, känns ganska bra, eller?

Om jag inte minns fel så var ett annat mål att komma på körsbärsfestival, nu har du nått de målet också.

Väskan är fin, den har du förtjänat.

Men att jag skulle prata japanska låter konstigt,om inte japanskan låter som jamska.

Men Nina! var är bilderna på dig klädd i kimono, jag hade förväntat mig att få se dem, nu!



Kramar!! från mamma & pappa

2009-04-06 @ 14:36:57
Postat av: Sofia Östlund

Hejsan! :D

Hittade din blogg när jag googlade runt på mina drömmar.

Och jag vill oxå till Japan som utbytesstudent :(

Lust att lägga till mig på msn om du har möjlighet till det där borta, eller så kan vi maila? :)

Jag vill verkligen, verkligen veta hur det är och hur du kom dit och allt :D



[email protected]



Kram, Sofia.

2009-04-08 @ 21:53:48
URL: http://sofiaostlund.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback