Kimono

   

Gud vad snall jag ar som tog kort pa mina kort, bara for att visa er ; D Kanner mig snall idag : ) hihi

Idag har jag vart ledig fran Kyudon. Jag sov nastan tills 10 pa morgonen, det var skont! Jag blev klar med helgens laxor igar, sa idag har jag bara pluggat lite. Har klippt haret (som ni ser pa bilderna var det ganska langt. Har aven blivit svart pa sistonde, helt sjukt vad man andras bara for att man ar i Japan!). Frisorerna ar sa bekymrade for att mitt har inte ar rakt, vilket alla japaners vanligtvis ar, sa nar de klippt klart sa blir det inte som de tankt. "Men haret svanger ju har!", forlat med det har alltid varit sa. Antagligen forsta gangen de klipper en utlanning XD haha : )
Nu har jag aven vant mig vid att vara andra arselev. Det rullar pa : )
Aven Kyudon rullar pa. Hade en uttagning infor en tavling forra veckan, och jag traffade mer an vanligt. Sa jag ska tavla med nagra duktoga tjejer pa tavlingen (man tavlar 3 personer tillsammans). Det kanns spant, tavlingen ar nasta helg. Men efter uttagningen sa har jag gatt tillbaks till att inte traffa sa mycket igen : S Gah, hall tummarna for mig den 25!!! Formiddan!!! (natt i Sverige). En ganska viktig tavling, for om vi traffar mycket sa gar vi vidare tills nasta tavling : S gah!
Ska forresten till Tokyo i slutet av maj for att ga pa sumo brottning med rektorn (ska inte brottas med honom, bara se pa nar andra brottas) och nagra andra larare. Fick biljetten i present av rektorn, ni kan ju gissa om jag blev forvanad! Hur ska jag bete mig?! Det galler verkligen att prata artigt i en hel dag, jag kommer vara helt slut XD
Igar sa upptackte jag en intressant sak i huset har. I min garderob finns det en lag pall som man lagger madrasser pa. Upptackte att den bar ett svanmarke, och kom fran Sverige. Ratt sa lustigt, Sverige lag och lurade i garderoben hela tiden XD haha : )
Igar holl jag aven tal pa japanska, pa en paskfest for smabarn och mammor. Hade lagt ner min sjal i att beratta om Sverige pa japanska i cirka 10 minuter. Men barnen lat sa mycket, sa jag vet inte om jag hordes. Javla skit tankte jag, och sa var det skont att ha det oversokat. Bryr mig faktiskt inte : )

Ha det superbra dar hemma! Snart snart, mycket snart sa ses vi!!!! : D Tusen kramar Nina! ^_^

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Nina!!

Vilka fina bilder på dig, jag känner knappt igen dig.

Verkligen tjusig klädsel, det måste kännas extra fint att bära dessa högtidskläder.

Jag tror att du fixar bågskyttet, det är bara en konsentrationsfråga och som vanligt när det gäller brukar du skärpa dig.

Sumobrottning låter spännande, men jag tror inte att du ska prova att praktisera det.

Vi är nu på Guadeloupe i Caribien när jag skriver detta, varmt och skönt, mycket bad och slappande.



Vi älskar dig!! mamma & pappa

Nils hälsar, Heja,Heja,

2009-04-19 @ 15:56:32
Postat av: Emma

Åh herregud vad snygg och tuff du är <3

Bågskyttet kommer gå som en dans om du bara tror på dig själv, och det tycker jag att du ska göra jämt, så det så ^^

Var snäll med rektorn; han kan ju inte vara värre än Utomjordingen (minns du?), och ha så kul på sumobrottningen!



Vi hörs och ses jättesnart, det ska bli så kuuul!

Jag kan eventuellt ha dödat en växt i lägenheten, för övrigt 0.o





Kramar Emma

2009-04-19 @ 16:09:42
Postat av: Carmen

Hej! det e Carmen XD om du minns ^^;

btw. vad snygg och cool du ser ut! :D

du verkar trivas jätte bra där i japan!

ha så kul på sumobrottningen med rektorn ^^ försök och slappna av lite när du pratar så blir det nog bra och då kommer du inte vara lika trött heller;)



hoppas vi ses ngn gång, typ på lägret eller nåt!!

Lycka till i skolan å så!! Gambatte Nina-chan ^^

Ogenki de!

//Carmen <3





2009-04-19 @ 21:35:12
Postat av: Fredskronk

Hej där!



Wow! Vilka bilder! Nästan så att man inte ser att det är du :)



Tror också att du kommer fixa bågskyttet. Det kommer att gå fint.



Ta hand om dig Nina.

Krma

Postat av: Gunsan

Men vad snyggt:)

Och du, självklart går tävlingen bra!!!

Kram

2009-04-21 @ 06:44:00
URL: http://gunsan71.blogg.se/
Postat av: Elin

Blir håret svart av att vara i Japan :O Coolt! Snygga kimonobilder :D



Du får lära oss sumobrottning när du kommer hem XD Jag har alltid undrat hur det funkar.



Massa lycka till på Kyodotävlingen! Sjukt häftigt ju.



Saknar diiiig!! Men nu är det inte så jättelänge kvar. :)

Stora kramar Elin Pelin.

2009-04-21 @ 14:44:29
Postat av: Linda

Grymt snygga bilder! :D



haha ser bara dig och börje som kollar på tjocka deggubbar som mosar varandra ^^



Lycka till på tävlingen!!! du är GRYM!



saknar dig massor!

/Linda

2009-04-22 @ 17:36:16
Postat av: Kerstin

Hejsan Nina !



Jag har tittat på dina fina bilder på Dig i kimono. Du är så fin fast svår att känna igen :)

Hoppas att tävlingen gick bra i helgen.

Och Du ha det bra i Tokyo ;)

Vårkramar med vitsippor i från Kerstin, (äsch allergin gills inte just då)

2009-04-27 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback