Sommarjobb (halleluja ?)

image243
Jag har fått sommarjobb hos kommunen. Dessvärre fick jag inget jobb inom vården, vlket betyder att jag får sämmre betalt ...       
Jag ska jobba på hemslöjden. Funny, eller? No : (
Men jag antar att jag ska vara glad att jag fått jobb : )
Förhoppningsvis får jag väl sätta plant i juni, jobba på hemslöjd i juli och kanske jobba några söndagar hos Ago ... Det skulle vara det bästa!   
Fördelen med att jobba på hemslöjden är väl det att det inte kan vara så jobbigt, antar jag åtminstonde.

\(^_^)/       

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis Nina! :D Vad är hemslöjden för nått?:S

2008-05-16 @ 22:03:44
Postat av: Nina

Typ ett ställe där man säljer tråkiga och dyra saker. Typ hemgjorda knivar, nån renpläd, lite prydnadssaker och godis. Säkert älgbajs till turisterna också.

2008-05-19 @ 08:39:27
Postat av: Linda

hur lyckas du få bilden till sidan av texten O.o vet att jag lyckats med det förrut men nu GÅR DET INTEEE!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback