Någon rolig lista som jag kopierade från Lindas blogg ; D

Min manliga sida:

[  ] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[  ] Ätit en blodig stek?
[X] Läst en biltidning?
[X] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[  ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[  ] Skött grillen under en grillfest?
[X] Läst en bok av Jan Guillou? Gills det med ljudbok?
[X] Läst ett nummer av slitz? Vi letade efter en Marilyn Manson-artikel XD
[X] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[X] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[  ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[X] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person? Inte så våldsamt direkt
[  ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[X] Diskuterat bröst?
[  ] Gjort lumpen?
[  ] Läst nick hornby?
[X] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[  ] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[  ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[X] Lagat någonting på egen hand?
[  ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[  ] Tävlat i att dricka öl?


Min kvinnliga sida:

[  ] Köpt en hårfön
[X] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut
[X] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[X] Pratat känslor
[X] Tänkt på att matcha mina kläder
[X] Berömt en person för sitt utseende
[X] Ringt upp en person utan konkret syfte
[X] Funderat på namn åt mina barn.
[  ] Insett storheten hos Barbra Streisand
[  ] Druckit Cosmopolitan
[  ] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"
[  ] Sett två avsnitt av "Sex and the city"
[X] Känt mig sugen på en kopp te
[X] Känt glädje över att få blommor i present
[X] Gjort någonting romantiskt på egen hand
[X] Blivit arg utan anledning
[  ] Brytt mig om H&M:s val av modell
[X] Pratat skvaller Försöker undvika sånt, men det är svårt!
[X] Varit arg/sur utan att tala om det
[X] Kramat en kille Är det verkligen något man kan kalla kvinnligt?
[X] Dansat
[X] Bakat åt dig själv Scones, chokladbollar .. gah jag dregglar ^_______^


Fast egentligen kan man nog inte säga att de här sakerna är manliga eller kvinnliga .. man skulle mer kunna säga att det är två olika personligheter kanske : S Jag menar, det måste ju t.ex. ha funnits många män som har sett sex and the city!

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Vilken otroligt bra analys om varför normer helt enkelt varken stämmer eller funkar. Big up!

Postat av: Emma J

Ja herre min je. Jag har aldrig i mitt liv sett ett avsnitt av "Sex and the city", men känner allt som oftast ett skriande behov av att vinna över någon i armbrytning. Vad betyder det? Ingenting. Sådana här test är helt värdelösa, hoppas att ingen tar det på för mycket allvar ;)
/Sambon

2008-03-03 @ 16:42:04
Postat av: The City

Kul lista :)

2008-03-08 @ 18:49:26
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: Petra

Hej!
Jag tänkte bara lämna ett litet avtryck eftersom jag har varit inne och läst lite. Hoppas att helgen var bra!
//Petra

2008-05-25 @ 18:24:40
URL: http://www.petra79.blogg.se
Postat av: Myss Magnus =)

Haha!



Rolig lista. Jag har sett flertalet "Sex and The City" avsnitt, men även känt att jag måste slå någon i armbryttning, samtidigt som jag känt mig cool när jag körde fort med bil.



Haha intressant läsning.

Ha det bra/ Och vad kul att du kunde koma på födelsedags festen i fredags.

2008-06-09 @ 10:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback