Sommarlov : S

Tjohej, nu är sommaren här! Vad underbart! Eller? Igår slutade jag skolan, och jag kommer inte komma tillbaka till den förens om 14 ½ månad. Det kanske borde kännas bra, men faktum är att det kändes lite sorgligt .. När jag sa hejdå till alla var det inte så roligt. Hejdå, vi ses om ett år! : S Och skolmaten .. hur ska jag klara mig utan den? Eleverna och lärarna? Det här är nog första gången sommarlovet känns tungt.

Men å andra sidan vet jag ju att mitt livs äventyr närmar sig med stormsteg, så jag ska inte misströsta! Och innan dess har jag ju en sommar som ska delas med vänner, pluggning, solning och jobb. Det kommer bli supernice! Nä, idag ska jag vara glad. När jag tänker efter känns det faktiskt bra att sakna skolan och allt, för då vet jag att jag har något att komma hem till igen.

Idag är det bara 63 dagar kvar tills jag åker till Japan .. wiiii ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback