Sankt Olofs loppet närmar sig : D

Nu har jag legat i "hårdträning" de sista veckorna. Detta eftersom en av sommarens höjdpunkter närmar sig ... ST Olofs loppet : D Det är lika kul varje år, speciellt när man springer med Duveds IF ^^ Det är så mysigt, och så kampar man i Norge. Måste dock undvika roliga norskar detta år ... Har dock fått veta att en viss norsk ska ha sitt namn på tröjan så att jag ska kunna känna igen honom. Vet inte om jag blev så lycklig av att höra detta, men man kan ju alltid hoppas på att inte han känner igen mig XD

Till alla som ska springa ST olofs loppet: Lycka till! *spark i rumpan* ^_^

Kommentarer
Postat av: Emma

Har han sitt namn på tröjan? Då vet du ju iallafall vem du ska undvika. Spring som vinden nurå!

2008-06-30 @ 13:15:55
Postat av: Anonym

Japp!! :D nu är det dax för svett- olof! xD

Spark i baken till alla och hoppas på att vi slår Häggenås, Undersåker och vuxen laget så klart!

2008-06-30 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback