St olavs loppet

Så var det över i år igen. Det var lika kul och varmt som det alltid har varit. Det som var nytt för i år var att Duveds IF hade två lag, ett ungdomslag och ett vuxenlag. Jag tror att vi var det enda laget som bara bestod av ungdommar. Snittåldern i laget var 13 år (känns som om jag var med och höjde medelåldern lite .. ; ). Ganska coolt att vi ungdomar tillsammans tog oss ända från Östersund till Trondheim bara genom att springa! Dessutom vann vi över vuxenlaget, men vad kunde man förvänta sig? ; D

Jag sprang tre sträckor i år. Roligast var det den sista dagen, för då var det så många som hejade i uppförsbacken! Fett nice! Tredje dagen var det dock lite gruvarsamt att springa i hettan, men nog gick det bra allt. Jag fick ju vatten och support av laget så ^^

Go go go Duveds IF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback