Natt-duscharen

Jag passar på att blogga lite grann nu när jag är på skolan : )

Inatt så sov jag dåligt. Av nån sjuk anledning så är det äckligt varmt uppe vid min säng nästan varje natt (jag har loftsäng). Jag vet inte varför, men jag hatar det >: O

Jag var helt säker på att alarmet hade ringt inatt när jag klev upp ur sängen, alldeles varm eftersom det var så sjukt varmt. Jag gick och duschade och borstade tänderna, försökte skynda mig lite så att jag kunde slappa sen. Men så tänkte jag att jag skulle titta på vad klockan var, men min mobil visade 1.40. Tänkte att jag nog råkats ställa om klockan meddans jag försökte slå av alarmet, men för säkerhets skull kikade jag ut på klockan i hallen.

Den visade också 1.40. :' (((

Men eftersom min säng var äckligt varm ville jag inte sova där, jag hade ju duschat och allt. Så jag la mig på soffan istället, och där lyckades jag somna efter ett tag. Slutet gott, allting gott (förutom det faktum att jag drömde om Sagan om Ringen och ärtor).

((Jag och mi sambó planerar att sänka temperaturen på köks-elementet, antagligen hjälper det : ))

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

^h. Stackare. Inget kul att försöka sova när det är sjukt varmt i ett rum (eller nära ett tak). Hoppas det bli9r bättre med sänkt temperatur.

Postat av: Sara Sigurdson

jag vill fortfarande veta vem din sambo r ;) men jag antar det är emma :D

2008-01-22 @ 19:21:02
URL: http://sotsara.blogg.se
Postat av: Emma

Ja men det är ju lilla jag som är Ninas sambo! Och jag har det svalt och skönt i mitt skrymsle. Meheehhe.

2008-01-26 @ 18:42:22
Postat av: Vivve, ^^

Naaw, stackars dig :'( xD

2008-01-29 @ 18:20:23
URL: http://flikkahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback