Helgen väntar >(^_^ )<

Nu är snart en lång vecka slut. Antar att den är så lång eftersom det är första skolveckan. Men den har ändå varit nice, men skönt att komma hem! Fast nu har jag inte så stor hemlängtan, för mamma är här och hälsar på ^.^ Den här veckan har jag hunnit med myket .. städa, diska, laga mat, teckna, bli anfallen (på sätt och vis ; ) av kristna, träffa mamma, läst mer ur Marilyn Mansons bok, åkt längd två gånger .. ja, säkert mer. Det har vart riiktigt gött : D 

Nästa vecka ska jag faktiskt iväg och testa spela badminton ^^ Kul va?! Jag ska nog börja spela det, jag ska börja i nybörjargruppen. Gud vad rolig! Jag har längtat efter att hitta en sport här i stan! Dessutom slipper jag byta buss, det tar bara en halvtimme att komma på plats! Egentligen ville jag börja på cirkus, men man tager vad man får ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback