Två veckor kvar

Hello hello! Har varit borta från bloggen ett tag nu, men det har vart full rulle. Mycket har man hunnit. Både jobb på hemslöjden, städ hos en tant, lite ideellt arbete nere i Karlstad, una fiesta, båttur på sjön (vi var ju så bra) och liten snabbis in på storsjöyran. Shitt vad fort tiden går ibland! Men idag sitter jag och pustar lite gran. Känns allt bra att varva ner faktiskt.

Jag har tidigare sagt att jag ska fortsätta blogga medans jag är i Japan. Nu är jag lite osäker på hur jag ska göra, för jag kommer nämnligen inte få ha med mig min dator dit .. däremot kommer jag få tillgång till att låna min värd-systers dator nån gång då och då (när det finns tid över XD ). Funderar på om jag ska lägga den datortiden på att blogga eller maila med vänner. Fast jag tror nog det är bättre om jag bloggar, för då kan ju alla som vill läsa vad jag gör här ... istället för att maila alla en och en. Jag tror nog jag ska försöka göra så, och kanske uppdatera bloggen nån gång i månaden i alla fall. Det visar sig väl sen hur mycket tid jag har att spendera vid datorn.

Förresten så får ni alla goa vänner hemskt järna skicka brev vis snigelposten till mig : ) Om det är nån av er som inte har fått min adress i Japan men vill ha den så hör av er! Det är ju så mysigt att brevväxla <3

Nu ska jag plugga lite japanska snart. Marilyn Manson sjunger för mig i bakgrunden när jag sitter här i mitt rum, det låter bra. Jag måste komma ihåg att ta med MP3:n till Japan, annars kan man ju få abstinens ; ) Det regnar ute idag, det inspirerar mig inte att ta rett på röran i mitt rum. Jag har redan skrivit packlista och börjat rota fram saker som ska med till Japan så det ser lite rörigt ut, hehe.

Nä, nu ska jag ta mig i kragen! Ha det bra alla där ute som läser det här! Kram på er : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback