Jag lever!

Hello! Jag ar i Japan! Jag har sett Tokyo! Det ar sjukt varmt, jag smalter .. och just nu ar jag i en by GAH!!
Skolan har borjat, jag har fatt halla tal for 1000 personer pa japanska! Helt sjukt! Och familjen jag bor med pratar bara japanska med mig. Ibland fattar jag inte riktigt vad de menar, for att vara arlig XD
Skolan ar langt bort, sa jag maste kliva upp kvart over 5 varje morgon. Det du Elin!!

Ville bara saga att jag lever om det var nagon som undrade. Hoppas alla har det bra, jag saknar er valdigt mycket. Men det gar bra!! Ta det forsiktigt dar ute, och se upp for ninjor! Kram Ninja : D

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Hej!



Kul att höra att allt flyter på där borta. ha det bäst! Det kommer snart ett brev.



många kramar.

Postat av: Elin

Niiinaaa!! Du lever!! Saknar dig SJUKT mycket!! Skönt att du hörde av dig :P

Kvart över fem? Holy fork, när går du och lägger dig? Ska skicka brev till dig i veckan med världens tråkigaste papper.

<33

Elin.

2008-09-01 @ 08:31:12
Postat av: Emma

Ja, och jag vill ju inte vara sämre än resten, så ett brev ligger nu i brevlådan utanför Bokia :) Saknar dig sambo, hör av dig snart och se upp för The Grudge!



Kram Emma

2008-09-02 @ 15:45:00
Postat av: Vivve, ^^

gaaaah, jag vill ha din adress :o <'3

2008-09-02 @ 20:39:00
URL: http://flikkahn.blogg.se/
Postat av: Linda

BO!! tck gode snippboll(fråga inte ^^) att du lever ^^ :)

2008-09-08 @ 16:31:28
URL: http://wickeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback