Lidingöloppet

Imorn ska jag springa tjejmilen på Lidinöloppet. Det ska bli kul, men jag känner mig grymt trött just nu. Jag svek faktiskt till och med en del UA-folk som skulle spela laserdome. Sorry, jag orkade helt enkelt inte. Jag var dessutom dyngsur om fötterna, och jag måste ju vara frisk tills imorn ; ) Hoppas ni fick kul!!

Jag har tränat ganska mycket inför morgondagen. Fast inte så mycket som jag kanske skulle ha velat eftersom jag har haft en del problem med fötterna i sommar. Men efter en del skobytande, en antibiotikakur, pratande med otrevligt folk på "Gå & Löpteknik" och ett besök hos ortopeden har äntligen sommarens stora bekymmer löst sig. Jag springer numera med min kompis Lindas före detta skor (de nya som jag köpt passade inte min fot i modellen så jag fick sjuka skavsår på insidan av fötterna) och konstiga kuddar under tårna. Gött att det ordnat sig ^^

Men nu ska jag snart ladda upp till racet imorn med hjälp av min systers hemlagade köttfärssås och spaghetti. Det ska bli supergott, jag dregglar nu när jag tänker på det ^_^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback