Sju sanningar om mig själv

Det här är en utmaning som ska skickas till 7 personer. Skriv sju sanningar om dig själv. Shit : S


1. Jag har en snuttekudde, med mönster på diseny-figurer som bebisar.

2. Jag är ofta olyckligt kär. Dock inte för tillfället, hurra : D

3. Jag är svag för kanel. Det är så gott! Bland det bästa jag vet är kaneltandkräm och kaneltuggumin .. kanelbullar går inte heller av för hackor ; )

4. Jag har svårt att säga nej. Verkligen någonting som bör tränas upp!! Eller nej .. det är verkligen någonting som ska tränas upp!

5. Jag brukar spara söta sms jag får. Dock så har hela min adresslista + sms m.m. raderats för ett tag sen p.g.a. mobilkrångel. Skicka gärna ett sms till mig med ditt namn i så att jag får ditt nummer!

6. Jag älskar mat. Mat är bland det bästa som finns och det händer att jag kan sitta och diskutera mat länge .. I min gammla skola var dessa tillfällen alltid spanska-lektionerna, nu har det övergått till matten.

7. Jag är lättskrämd och naiv. Jag klarar inte av skräckfilmer, får mardrömmar och ser monstren överallt efter att ha sett något läskigt .. Dessutom är jag väldigt blåögd, så man kan nästan lura mig med vad som helst. Men snälla - skräm mig inte och lura mig inte till att göra något dumt
>: O

Hoppas att ni fick veta något funny : P Många visste nog en del av det här redan. Men men, man kan ju inte blogga om precis vad som helst ; ) haha!

Jag utmanar:

Tvillingsystern
Martina
Tapeten

Sen vet jag faktiskt inte vem jag ska utmana. Wickeln har ju redan svarat på det här så : )

Men om det är någon som känner sig manad att skriva 7 sanningar om si själv - skriv en kommentar och säg det så utmanar jag dig : D

Kommentarer
Postat av: joanna

trot sjäv eller! bah!

2007-10-25 @ 23:52:45
Postat av: Fredskronk

Kul att läsa dina svar. Ska försöka att inte skrämma upp dig eller lura dig till något dumt då :D

Olyckligt kär är inget kul. Känner till känslan

Postat av: Linda

nope de va inte spannika de va ANNIKA!! ELIASSON!! fattar du vilket PUCKO?!

kram på dig och ha de så bra där nere i söder^^

2007-10-28 @ 09:11:31
URL: http://lindalort.blogspot.com
Postat av: Nina

Va?! Var det Eliasson?! Hon som alltid har varit så bra! Strange ..

Aja, hoppas att det löser sig gulleplutt : P

2007-10-29 @ 18:02:35
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: Martina

Hah' tack för den du, ;P Men man får ju inte balla ur, så de kommer upp en lista nu me en gång =P

2007-11-01 @ 12:26:31
URL: http://mejagmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback