MS-Röj

image155MS-röj är nog ett av de bästa spel som finns. Känner jag mig stressad så får det mig att känna mig lugnare. Så om ni någon gång finner mig ihoptrasslad i ett litet hörn med läpparna i form av ett "O" - sätt mig vid datorn och starta MS-röj. Det funkar lika bra som en kopp kaffe när jag håller på att dö ; )

Men det är en sak som jag har funderat över. När man markerar en ruta med flagga så kan man klicka på samma ruta en gång till och då blir det ett frågetecken. Det måste vara världens onödigaste funktion! Vem har tid att marker en ruta med ett frågetecken?! När man spelar MS-röj ska det gå fort och enkelt. Jag tror inte att det är många som ens vet om att frågetecknet finns. Rätta mig om jag har fel.

Nu måste jag få skryta lite och berätta att jag faktiskt har klarat av att röja hela banan på svåraste nivån!

Om det är någon som inte är så bra på röj , men ändå vill kunna skryta över avklarade röjningar, klicka då på länken nedanför. Där finna det tips på hur man fuskar i MS-röj (dock har man inget liv om man fuskar i röj, det är lägre än Glocalnet). Det finns även annan fakta om MS-röj där, bl.a. reglerna. Enjoy ; )

Wikipedia om MS-röj


Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Plockade fram denna åt dig
http://www.collegehumor.com/video:1770138

Ha det så bra och lycka till med minröjandet.

Postat av: joanna

aj äm sad, det blir inge norrlandsurné för min del... :(:(:(

2007-10-14 @ 11:17:45
Postat av: Nina

Fredrik: Haha, den var ju grymt rolig : D Tackar tackar!

Joanna: Trist, det hade vart funny. Men men, vi får väl träffas någon annan gång. Typ nu i helgen, haha. För du kommer väl, eller ska du jobba?

2007-10-15 @ 21:18:58
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback