Jag känner mig dålig

Har jag tagit mig vatten över huvudet?

Jag tänkte redan innan konferensen (som för övrigt var väldigt lyckad!! : ) att jag inte skulle hinna åka iväg på de där föreläsningarna nästa helg. Men det lät ju så bra och jag ville åka så gärna så nu ska jag dit i alla fall tillsammans med en till från styrelsen ..

Men jag ska verkligen inte klaga, det var helt mitt eget beslut. Och jag kommer säkert lära mig massor! Det kommer bli kul! : D

Men just nu känner jag mig sjukt låg.
Självförtroendet är i botten och jag sitter med krokrygg framför datorn.
Imorn måsta jag prata med bildläraren och min handledare om att jag blir borta. Eller antagligen borta i alla fall .. Om bildläraren säger att jag inte ska åka så tänker jag inte åka. Skolan går faktiskt i första hand!!

Jag måste rycka upp mig. Men jag vill inte. Jag vill hem : (  Varför tänker man alltid så när man möter motgångar eller väntar på jobbiga saker? Är det av barnslighet man längtar hem efter den säkra tryggheten? Antagligen. Jag älskar min familj och just nu vill jag bara heeeeeeeeeeem. Jag är ju trots allt barnslig.

Nej, nu ska jag lägga mig och se allt positivt när jag vaknar. Det ordnar sig säkert! Jag brukar ju alltid se saker från den ljusa sidan - varför göra ett unantag nu?!

Kommentarer
Postat av: erika

Du ska inte ta på dig saker som du inte hinner med... o skolan går alltid först det är så det är... det finns andra i styrelsen som jag tycker borde kunna åka och hinner du inte eller känner dig stressad så tycker jag att du ska strunta i det... du måste trots allt åka över halva sverige för att komma dit.. det finns personer som bor närmare...

pössar

Postat av: Joanna

Bah! Dont have your självförtroende i botten bruden!! Häng upp det på den översta kroken, där det hör hemma! Kom igen! Erika har rätt och du är faktiskt grym! Du fixar ju asmycket så häng inte läpp! Vad är en lsu-helg och föreläsningar med Bakken liksom? ;) När jag är lite down brukar jag tänka på en textrad från en av mina favolåtar, den går så här "Jupiter will comfort you with love"! det löser kanske inga problem men man blir lite varm i hjärtat, Juoiter är ett substitut till en bästa vän lix! :D Fast från och med igår lär jag väl ifrågasätta det ;) Come on honey! Keep up the good work! PUSSSAR!

2007-10-22 @ 14:41:56
Postat av: Fredskronk

Nummer ett: så är du en supergrym, jätterolig och otroligt trevlig person som inte alls borde kanna sig låg. Men: alla har rätt att vara nere ibland. Verkar tyvärr vara en del av livet.

Nummer två: Om du inte tror att du ska hinna åka så åk inte. Jobbigare blir det förståss om det är något man vill göra men inte hinner med men man kan inte hinna allt. Det verkar också vara en del av livet. Ingen kan vara på två ställen samtidigt även om vissa (mig inkluderad) försöker.

Ta hand om dig!
Kramar

2007-10-23 @ 10:52:10
URL: http://www.fredskronk.se/
Postat av: Fredskronk

Hallå igen!

Du är härmed återigen utmanad av mig. Denna gången ska du leverera sju sanningar om dig själv och sedan skicka utmaningen till sju andra personer efter behag.

Ha det!

http://www.fredskronk.se/post/2007/10/24/sju-sanningar-om-fredskronk/

2007-10-24 @ 01:24:16
URL: http://www.fredskronk.se/
Postat av: Nina

Erika & Joanna: Vad snälla ni är, jag blir ju rörd ;') hehe. Nämen seriöst, tack. Det har ordnat sig nu, allt är fixat. Jag är befriad. Hurra ^^

Fredrik: Tack så mycket du med. Det känns skönt att veta att det finns folk som tycker att man är bra : )

Jag tycker att ni är bra ni också, hoppas vi ses snart! Ha det gött ; P

2007-10-24 @ 22:03:45
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback