Extraknäck

Jag funderar på att skaffa ett extraknäck. Men jag vet inte riktigt med vad .. jag har ju inte hur mycket tid som helst över : S

Antingen så skulle jag kunna sälja tidningar eller jobba typ 2 kvällar i veckan. Problemen är väl dem att sälja tidningar gör man på helgerna, och då är jag ofta borta. Och kruxet med att är väl att det är väldigt få ställen som vill ha en 16-årig anställd som kan jobba 2 kvällar i veckan. Helst tisdagar och torsdagar. Som om jag skulle få jobb så lätt då ...

Suck! Tips är varmt välkommna!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kul älskling, grattis, hmmm tror jag...
kommer sakna dig här, är du säker på att du inte ska åka till Stockholm som utbytesstudent. Då kan jag pyssla om dig hela tiden och du får stöka till hur mycket du vill.
Kram från syrran

2007-10-06 @ 21:25:07
Postat av: Nina

Låter lockande, nästan så att man får lust att göra det ; )
I alla fall om jag får fotmassage, vad sägs om det?
Kram på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback