Redskapsgymnastik

Imorn ska jag följa med en vän från skolan på gymnastik. Hon jobbar som ledare där, men hon sa att jag fick följa med. Jättesnällt ^^  Det ska bli jättekul, jag har inte haft gymnastik på nästan ett år : O Jag får se om något sitter kvar i ryggmärgen ; )

Jag hoppas det blir kul, det kanske är lite läskigt med allt nytt folk : O Men Josefin är ju där, så det blir nog bra!

Bifogar lite gammla gympabilder, typ från 6-7:an hehe : D

   

(ps. jag publicerade inte de bilder där mina muskler såg lite creepy ut, jag var ganska stark förut .. men mycket har tynat bort nu .. ska jag se det posetivt eller negativt? hehe ds.)

Kommentarer
Postat av: Joanna

OMG! minnen får jag nu minsann! jag har nämligen varit där där de två första bilderna är tagna ^^ :D:D

2007-11-08 @ 00:32:52
Postat av: Nina

Haha, va är det sant?! Har du varit på lokalen? : D
(fast jag tycker det inte är så trevligt där, mest sunkigt ; )

Postat av: joanna

jaa och det var sommaren 04 eller 03, ungefär :D

2007-11-09 @ 01:20:17
Postat av: Linda

hehe... fast nu e klätterväggen borta så nu SUGER de där!!!

2007-11-10 @ 11:14:42
URL: http://wickeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback