Pilla navelludd eller spela TV-spel?

Det är en sån där kväll nu när jag har fånigt mycket fritid. Jag brukar typ alltid ha fullt upp, men nu vet jag inte vad jag ska göra .. Det har vart så lite då och då på sistonde. Och när folk frågar om jag kan ta på mig och göra en sak så brukar jag ibland stöna inombords eftersom jag har så mycket att göra .. Fast har jag verkligend det eller är det bara som jag lossas? Jag kanske vill vara en upptagen människa? Eller så har jag sammlat allt arbeta på hög eftersom jag är för lat för att ta tag i det när man väl har tid ... Vem vet, imorn kommer väll allt fanskap rammla över mig eftersom jag latat mig hela dan :(

Men vad ska jag göra nu då? Jag borde jobba på min serie, men det orkar jag inte. Kanske städa mitt rum eller nått sånt .. Men när det väl kommer till kritan skjuter man på det ända tills man absolut måste. Nä jag tror att jag ska sätta mig och spela Super Mario Sunshine på TV, läsa en bok, spela GameBoy eller pilla navelludd. Antagligen kommer det bli för jobbigt att välja så jag kommer sitta och pilla navelludd framför datorn hela kvällen och ha dåligt samvete imorn. Hurra (^_^)/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback