Examenskläder

Ordet låter sommrigt, jag tänker skolavslutning, kaka, kompisar och blommor.

Fy vad skönt det ska bli med sommarlov!! Jag slutar skolan, bonito med grundskiten. Jag ska vidare till gymnasiet och ha lite lajbans ^^ Jag längtar!!

Till avslutningen håller jag på att leta examensklänning. Fast det är svårt :S Antingen är den bara "sådär snygg", eller så har den konstig passform bla bla. Aldrig känns det rätt .. Helst vill jag ha en vit klänning med mycket volym på kjolen, gärna en babydoll-klänning ^-^ Dem är så söta <3

På fredag ska jag och Emma in till Östersund och kolla på våran lägenhet. Det ska bli så roligt \(^o^)/
Kanske kan man med lite tur få en stund över till att shoppa.. Kanske ett bra tillfälle att finna examenskläder på.

Aaaaaaa jag vill sluta skolan nu!

Examensgodis --->    >(ZD0N3Z)<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback