Nu har det hänt mycket ...

... Jag har vart på körresan, det var trevligt, och klassresa till Trondheim, det var skitkul. Jag har slutat nian och har sommarlov nu ..

Att sluta nian var lite konstigt. En massa folk som grät och kramades, det var det gavs rosor och på kvällen festades det (dock var det inte världens bästa fest direkt .. ). Det var jäkligt mycket, så idag har jag kännt mig ganska nollställd. Jag har ägnat dagen åt att ta en oförskämt lång sovmorgon, tills 10.30, läsa och spela spel .. På kvällen blev det även en del brännbolls- och fotbollsspelande med Jonssons i Duved. Jag fick även äta min första marängsvish, mums ^-^

Bilder från körresan:

  

Bilder från klassresan:

   

Bilder från skolavslutningen:

   
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hräligt hräligt, inte så dumt det där.
Mitten bilden från körresan, Jag ser läskig ut :P
Hoppas du får det en bra sommar! pussar / SAra

Postat av: Nina

Haha,jag tyckte det var en mysig bild ^^
Ha det gött du med <3

2007-06-18 @ 22:01:14
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback