Intervjun

Igår var jag på intrevjun .. det var lite läskigt!!
Bubbelibubbel (läsk-igt haha ^^')

Intrevjun höll på i en och en halv timme ... jag trodde det bara skulle vara i en halvtimme ungefär @_@ Det var så det lät på internet i alla fall ...
Jag kommer nog inte få åka .. dem sa att det är så många som söker ...
Fast jag ska åka!! SÅ DESÅ!!
HAHA, nu känns det bättre ^_^

Håll tummarna för mig är ni snälla, dem ringer mig om några dagar för mer uppgifter .. sedan får jag redad på om jag fick åka någon gång i maj ^_^ .. långt dit T_T

Kommentarer
Postat av: Linda

vrf skulle vi inte hålla tummarna gnorken???? fast du får inte åka fast du ska!!! vem ska jag rita humlor me vem ska jag kasta frisbee ner i den slabbiga polen?? vem ska klå mig så överlägset i harry potter spelet?? vem ska jag äta nudlar* me tills jag spyr?? ja nina vem ska jag knäppa mig me helt enkelt?
men du ska helt klart ÅKA!!!!!!!!!!!!!!!!!

* låter trevligare än makaronipudding(^_-)

2007-01-15 @ 20:03:52
Postat av: NinaNina

Makaronipuddina och nudlar .. mums!!

Jag kommer sakna dig om jag far T_T
Och Emma, Elin, Magnus, Mamma, Pappa, Nils, Mickan, Magnus, Klara, Olivia, Stenen på bakgården, lukten på toaletten på morgonen (urk ^_o), läxorna .. ja allt! Bukmop, leran, kladdet, sängen, himmlen .. himmlen är kvar yes!!

Fast jag ska helt kart åka!! Jag har ju himmlen och stjärnorna med mig!! *Stjärnbarnet* Haha mitt alterego! :p

Postat av: NinaNina

och Martin hihi och potatisarna i skogen ^^

2007-01-24 @ 18:58:53
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback