Möte i helgen

Nu i helgen ska jag iväg på möte med UA (www.ungaallergiker.se). Jag tror att jag har läst igenom alla papper som jag skulle och har gjort vad jag hade tagit på mig vid förra mötet. Men vad vet man, jag är trots allt ganska vimsig (^-^;)

Nu var det verkligen länge sedan jag postade någon teckning. Men ni får inte tro att jag inte tecknar, det gör jag!! Jag vet bara inte riktigt vad jag kan publicera här på hemsidan eller inte. Några teckningar ska vara med i UA:s medlemstidning Allergisten, andra är bilder till mangatallangen. Så ni får inte tro att jag bara slöar mig >.<

Här om dan så köpte jag lite tecknarmojs från screentec (www.screentec.se). Jag har så mycket raster nu ^^ Men dem glömde att skicka med min rasterskrapa som jag betalt för. Och det verkar inte heller som om dem vill svara på mitt mail : (   Bajs.

Nä, nu måste jag fixa lite, jag åker iväg till flyget om en halvtimme!! Ojoj!!
Ganbatte kudasai!
Arbetsgodis: ---->    >(ZTRABAJARZ)<

Kommentarer
Postat av: Joanna

Yez, det var skoj! UA-folks is the shit ;D

2007-02-25 @ 23:17:36
Postat av: Nina

Yeah :))
Hoppas det går bra med ditt projektarbete!!
\(^_^)/

Postat av: Joanna

Jaa, det hoppas jag också :p
Vilken tur att du kom hem och inte dog av ensamhet på arlande i söndags lala :p
lycka till med kinaplugget! :D

2007-02-28 @ 15:58:43
Postat av: Nina

Tack (^-^)
Du måste förresten skriva vad din blogg heter så att jag kan besöka den!! :)

2007-02-28 @ 18:37:09
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: Joanna

Nu har du den, men skratta inte..! hihi! ;D

2007-02-28 @ 21:07:49
URL: http://akaidiot.blogg.se
Postat av: Nina

Jag ska ta mig en ordentlig titt sen ikväll. Det ska bli .. intresant ^_o

2007-03-01 @ 17:22:23
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback