Massor @_@

Massor är ett jobbigt ord. Massor som i t.ex. tidningsmassor, dumma folkmassor, sega godismassor.

Den massa som jag är less på just nu är "massor att göra-massan".
Jag sitter och pluggar till prov om Kina som en glaning. Jag fattar inte vad jag läser. Det står ju bara en massa fakta! Jag vill ha en historia, någonting jag kan måla upp framför ögonen och drömma mig bort sammtidigt som jag läser. I geografi boken är det bara en annan massa som jag inte gillar - textimassor-massan.

I helgen har jag vart på möte med UA (
www.ungaallergiker.se). Det var kul, men nu är jag trött. Men jag ska plugga. Jag ska kämpa! ^_o

Nej, nu måste jag fortsätta att plugga lite. Sen så kanske jag hinner teckna. Lite. Och 21.00 är det House. Det ska jag se. Var det förresten någon som såg på programmet om Japan i gårkväll som jag skrivit här om på bloggen? Kommentera i så fall! ^^

En massagodis: ---->    >(ZBlÄZ)<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback