Swivel Sweeper!! (@w@ ;)

image190
Vad vill du har i julklapp lilla vän?

En Swivel Sweeper!! ^__^

Vad är det för något? En sådan leksak har jag aldrig hört talas om .. (^.^;)

Men tomten :'O  det är ju den där dammsugaren på TV-shopen .. jag todde du visste allt ..

"Återgien idiotiska önskningar från dumma barn .." (_ _ ) tänker tomten. *suck*

Men jag har varit snäll hela året .. snääälla tomten (o.o) *liten och söt*

Men ...

Om jag inte får en Swivel Sweeper vill jag ha Tarzan. (-_- ) *sådeså*

Okej, det avgör saken. (ô_ô;)

Det var inte på detta sett det gick till, men det hade kunnat vara så. Alltså när jag fick min Swivel Sweeper. Nog för att jag klagat på damsugaren i lägenheten (den bokstavilgt talat suger! eller? det är ju precis vad den inte gör TwT), men nog blev jag allt lite paff när jag öppnade mitt stora paket. Det var pappa som hade investerat i dem, mamma fick också en. Batteriet (den är sladdlös) skulle ladda i 8 timmar, det vill säga till juldas morgon, och mamma är den som kliver upp först på morgonen. Men jag ville inte att hon skulle testa sin utan mig, så jag klev upp och väckte mamma klockan 6 på juldan för säkerhetsskull. Så då damsög vi tvättstugan tillsammans i 10 minuter, sen gick jag och la mig igen. z Z z Z z .. <3

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Tänte ju ringa och fråga om du fick Tarzan som städhjälp men du han uppdatera bloggen innan jag hann ringa dig. Jaja.

Du får hårdtesta den där saken så kan du berätta om den verkligen funkar sedan. Ser ut som en bra pryl men jag köper inte TV-shopgrejor. Är osäker på om de funkar så bra som det ser ut.

(Familjens gamla Kitchen Wizzard Plus funkade dock alldeles utmärkt när man lärt sig det)

Postat av: Nina

Haha okej, desvärre fick jag inte Tarzan :'(

Jag håller på att testa damsugaren just nu, golvet blir nog utnött snart ; D Jag är inte heller typen som köper tvshops saker egentligen, men det är kul att titta på. Det finns så mycket konstiga och onödiga saker ^^

Dock verkar Swivel Sweeper fungera bra (detaljen som att den skulle vara ljudlös men ändå surrar ganska bra räknar jag nu bort), den suger upp det mesta skräpet ^^

Älskar klitchiga namn som "swivel sweeper", er "kitchen Wizzard" m.m. vem sitter och kommer på dem?! XD

2007-12-27 @ 11:11:49
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: Catta

En sladdlös sak skulle jag också behöva när jag städar hemma med tanke på att min familj äger en villa på över 200 kvadrat. Är rätt jobbigt att hitta ett uttag så att det räcker överallt. Usch, det är min städvecka den här veckan, inte kul efter jul, det sä hemskt stökigt.

God fortsättning. Hoppas du får ett lyckligt 2008!

2007-12-27 @ 12:44:47
URL: http://www.livsstyrka.blogg.se
Postat av: Fredskronk

Jadu. Bra fråga faktiskt? Skulle nästan vilja vara med när de bestämmer produktnamnen. Fast mest skulle jag vilja vara med på de möten där de spånar fram nya Disneyserier :)

2007-12-27 @ 18:20:26
URL: http://www.fredskronk.se/
Postat av: Nina

Catta: Jag hatar när det är min städvecka också : ( Trots att lägenheten jag delar med en vän bara är p 42 kvadrat, hehe ^^' Hoppas du får ett gott nytt år du med!!

Fredskronk: Jag undrar hur idén till Monsters Inc kom till?

2007-12-31 @ 13:31:25
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: Vivve, ^^

Hehe,
Btw när åker du till Japan ?

2008-01-29 @ 18:39:16
URL: http://flikkahn.blogg.se
Postat av: Nina

Jag åker i augusti .. snart smäller det : D

2008-02-03 @ 16:05:40
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback