Stipendier

Att söka stipendier låter ju kul! Man skickar iväg lite papper och får tillbaka pengar! Men jag har, desvärre, upptäckt att det inte är så.

För det första finns det nästan inga stipendier att söka när man ska åka till Japan. Det finns några, men de flesta är ämnade för högkolestudier, bla bla. Dock har jag nu äntligen funnit några jag ska söka. Så nu ska jag börja skriva på jullovet!

Jag ska också försöka passa på att plugga lite japanska meddans jag njuter av jullovet. Det låter faktiskt ganska nice nu när jag tänker på det .. Att sitta framför brasan, plugga japanska och äta mandariner samt julgodis. Gah, jag längtar!

By the way, jag vill tipsa om den här hemsidan. Jag tycker att den är nice : D
http://www.freezoon.net/jap/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback