Uppdateringar

Nu har jag klarat av den sista uppgiften innan jag får reda på om jag blir utbytesstudent till Japan  eller inte.

Med posten kom förra veckan ett brev från YFU, jag blev helt galen och trodde det var brevet som berättade om jag fick åka eller inte. Dock visade det sig att de behövde ytterligare information av mig för att sortera bland alla sökande. Jag fick i uppgift att skriva en uppsats om mig själv, varför jag ville åka till Japan m.m.

Jag skrev den för hand för att det skulle bli lite personligare. Den blev nästan 4 handskrivna sidor lång. Jag hoppas jag fick med allt dem ville veta av mig :S Jag är lite rädd för att mitt skrivspråk blev lite stakigt och onaturligt. det blir lätt så när jag skriver .. Fast jag tror inte dem kollar alltför mycket på hur pass personlig uppsatsen är, mer på innehållet. Eller det hoppas jag åtminstonde (:-: ).. AARGH!!

I slutet av mig får jag reda på det slugitiga svaret: Att åka, eller att icke åka - det är den stora frågan!

\\(ÅÅÅWWÅÅÅ)//  <---Nervvraket Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback