Lidingöloppet

Nu i helgen drar det iväg till Lidingöloppet!
Åker iväg klockan 6 imorn O.o .. Fast då kommer jag till Stockholm så att man hinner shoppa lite också när man kommit dit (fredag) (^0^)

Få se .. det här ska jag köpa!:

2 par tjocka strumpebyxor
2 par långkalsonger
1 par byxor
+Några strumpor om jag hittar några jag gillar. Jag har nämligen höga krav på strumpor, det är nästan ett måste att dem ska vara randiga ^_^

Det märks vart man bor nånstans .. kyla!! Långkalsonger och tjocka strumpebyxor, håll i hatten för snart kommer vintern!!

Jag tror nog jag kommer springa som en oljad blixt på söndag (då går loppet) .. eller kanske inte, men jag kommer helt klart att ta mig fram snabbare än en giraff!!
Har inte hunnit träna så mycket som jag velat, har vart så förkyld nu på slutet (:_:)

Önska mig lycka till och ge mig en lyckospark!! (fast bara 1, annars måste du ge 3, aldrig 2!!)

Lyckogodis och lyckopiller -->    >(ZLYCKOZ)<  <00>

Kommentarer
Postat av: Jossa

Hoppas du vinner! du kommer helt klart att göra det! Hör av dig och säg hur det gick :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback