Unga Allerigker

Tjohosan!!

Nu var det ett tag sen sist, jag har haft fullt upp ..
Jag har vart sjuk, vart i Stockholm på möte och pluggat och sportat ..
Fast det har vart kul ^^ Förutom att vara sjuk då ^^

Mötet som jag nämnde ovan var med Unga Allergiker i Stockholm. Ett hett tips för er där ute som har astma/allergi är att bli medlem! En sjukt bra förening som gör sjukt roliga saker tillsammans!
Mötet var i söndags, och jag hade en sån lycka att jag t.o.m. ska få sitta i styrelsen under den här mandatperioden som kommer (2 år). Ska bli jättekul och intressant!
Fast just nu, om jag ska vara ärlig, så är jag ganska virrig .. Måste sätta mig in i rollen som styrelseledamot ^^ Fast det känns också väldigt roligt förstås!

Besök gärna sidan
www.ungaallergiker.se

Allergikergodis som alla tål ^^  ---->     >(ZUAZ)< 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback