Plugga, plugga & plugga!! O_O

Få se nu ..

I fredags eftermiddag tackade jag nej till att följa med Linda hem eftersom jag behövde plugga.
Igår passade jag på att plugga i bilen påväg in till Östersund (10 mil), och sedan han jag även plugga lite när jag kom hem på kvällen.
Idag ägnade jag ungefär 1 ½ timme av morgonen åt att plugga och hade tänkt plugga lite till nu på kvällen.
Håller jag på att bli knasig?!

Idag när jag var hemma hos Emma (efter pluggandet) så sa hon:
"Nina, jag tror inte att jag känner nån som pluggar så mycket som du, var du en japan i ditt förre liv?"
Det kändes ju förstås ganska bra att få höra det, men man funderar ju: kan det stämma?!
Tänk om jag var en japan i mitt förra liv? Hur skulle man veta om jag inte var det? Nu har jag bestämt mig för att jag var det, så om någon hädanefter frågar om varför jag är så intreserad av Japan så ska jag helt enkelt svara: "Jag var Japan i mitt förra liv förstår du".

Det är ju vida känt hur stor tid av sina liv japaner lägger ner på arbete och sin utbildning. Kan det vara därifrån jag pluggar så mycket? Sannolikt ja. Enligt min logik iallafall (^o^)
                                                      
Japansk pluggis godis --->  >(ZGANBATTEZ)< 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback