ARGH!! \(>.<)/

Jag är så less på allt som har med gymnasium att göra!!
Jag har tillbringat stora mängder tid till att kolla på gymnasium i helgen .. Varför tog dem bort frisök?!

Idag har jag vart och besökt komunens gymnasieskola. Den sög. Fast!! dem hade en fin entré, café och någorlunda bildsal. Resten sög (;_;)

Varför bor jag här?!

Jag funderar på att klippa mig i december nu när jag börjat på lite längre hår ^^ Funderar på en asieninspirerad frisyr med rufs, lugg och kort .. ^_^ Väx hår, väx!!

Så här ser jag ut just nu:

Moi

Sä här vill jag se ut i december:

JH
JH Tänk luggen från övre bilden (ungefär) och håret som på den nedre. Nått åt det hållet ^^

Och sist men inte minst till alla er som ska söka till gymnasium där ute i världen! Till er har jag inget att säga >.< har fullt upp redan som det är!!

Gymnasiegodis --->    >(ZGMZ)<

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ooooh, gullig frisyr =)
Jag fick ett presentkort på en klippning i julklapp... nåt sånt där skulle kanske bli bra...?
/Annelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback