Utbytesstudent

Nu har jag väntat och väntata .. och nu är det dags!!

Jag ska iväg på intervju med YFU den 10 eller 15 januari för att bli utbytesstudent till Japan 08/09 ^_^
Håll tummarna är ni snälla!!
Jag måste fråga hur det blir med mina allergier om jag åker dit .. men det borde nog inte vara något problem! Jag är en "allergist" (folk i UA vet vad jag menar)!

Om du också har lust att bli utbytesstudent så kan du väll kolla in någon av de här organisationerna:

www. yfu.se
www.sts.se
www.rotary.se

Du kan väll kolla in den här sidan också:

www.utbytesstudent.se

Ganbatte kudasai!

Kommentarer
Postat av: J

You go girl! :D

2006-12-28 @ 23:31:30
Postat av: Anonym

Vad kul! Grattis ;)

2006-12-29 @ 17:07:55
Postat av: Tjohalia

Hej!
Jag vill också fara iväg till Japan. Jag har ansökt om att fara iväg och studera på ett universitet i Japan 07/08 och jag hoppas det går vägen den här gången. Ska hålla tummarna för dig!

Postat av: Nina

Vad kul ^_^
Jag ska hålla tummarna för dig också!
Vad vill du plugga?

2006-12-31 @ 17:54:29
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback