My lovely green hat.

När jag kommer hem bara måste jag lägge upp en bild på min nya hatt, den är så fenomenalt snygg!!

Idag drog jag med mig en del av familjen till en butik inne i Stockholms täta djungel. Det var massor av små butiker och mitt ibland dem låg den .. butiken med hatten - Myrornas!!

Fast affären var egentligen inte så bra, kläderna var mest otroligt tantiga och stora i storlekarna .. : (
Men där inne hittade jag två fynd .. eller kanske ett, hatten var inte så billig ..

Hatten är grön och ser ut att komma direkt ur en Harry Potter-film med MC Gonagall ^_^
SO stylish!
Dessutom hittade jag ett par små skor som var fina för folk med små fötter som också vill vara fina, d.v.s. som mig ^^'
Skorna är i storlek 34 och har lite klack och är .. ja svårt att beskriva, jag får nog lägga upp en bild på dem också ^^  Dem kostade 125 kr, tror allting i den affären kostade det XD, ett riktigt fynd med andra ord ^^

Hattgodis ------->      >(ZTINKYVINKYZ)<

PS. Kommentera gärna mina inlägg, jag älskar att läsa kommentarer ^_^ DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va kul, du måste lägga upp de :D Du har tur som hittar saker på myrorna, här i norrköping är det bara tantsaker :P och enda 2hand butiken jag kan hitta :( men hare bäst :D

2006-12-30 @ 21:19:50
Postat av: Josefine

Åhh va kul, du måste lägga upp de :D Du har tur som hittar saker på myrorna, här i norrköping är det bara tantsaker :P och enda 2hand butiken jag kan hitta :( men hare bäst :D Oj glämde skriva mitt namn i det innan ;D

2006-12-30 @ 21:20:20
Postat av: Anonym

Myrorna is the shit! Va du på Götgatan elle? :D Annars är stadsmissionen och de andra secondhanderna runt bondegatan o skånegatan väldigt mycket okej! :D Gott nytt!

2006-12-31 @ 16:15:01
Postat av: Nina

Josefin: Jag har en fin bild på mig med hatten och mitt syskonbarn Olivia som jag ska lägga upp när jag kommer hem ^^
Person X: Jag var på myrorna inte så långt ifrån slussen .. vet inte riktigt vart den låg men tror att det var någon gata på S .. Men lyssna inte för mycket på mig, jag svammlar så ^^'

GOTT NYTT ÅR!!

Postat av: Me

Nina är en skitcool tjej. .-)

2006-12-31 @ 17:52:34
Postat av: Anonym

Gott nytt år på dig :D Men nu ska jag iväg och laga lite mat :D Kram på dig

2007-01-01 @ 15:19:27
Postat av: Linda

va skoj att du hitta skor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! å hatten har man ju sett på bild men lite nyfiken på hur den ser ut i värkligheten för på bilden var den bara så GRYMT SNYGG!!!!!!!!!!!!!

kramelikram

2007-01-02 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback