Jultårta jultårta ^^

Hjälp! Tänker jag bara på jultårtor?!
Jag måste verkligen baka en jultårta i år! ^_^

Idag har jag vart sjuk .. har pluggat hela dagen (;_;)
Om jag juger kan jag istället säga så här:
Idag har jag vart frisk, jag har äntligen slut på prov och jullovet ligger bara en centimeter från ytterdörren med julgodis och kärlek .. (någon som förstod?)

Dessutom har jag bokat en flight till Japan som går den .. 15 december?! Skitt det är nog bäst jag tar och packar!!
Haha, där jög jag igen ^^

Och visste ni förresten att jag ska Till New York? NYC till och med! Ska vara där 18-22 januari ^^
Va?! Tror ni mig inte?! Jag jög faktiskt inte den här gången! ( ;_;)
Vänta bara så ska ni få se!!!

I'm dreaming of a juuuuultåårta!
Jultårtsgodis ------->      >(ZJ-TåRTaZ)<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback