Jultårta ^_^

Jag åker skridsko över golvet med mina nya tofflor. Fsssh, fsssh låter det. (hihi, som en fisk ^o^)
Jag ser den glimmande julgranen i min ögonvrå och ser paketen som ligger prydligt uppradade under den. Julmusiken dundrar ur högtalarna och utomhus faller det stora tunga snöflingor i hastig fart. Det är kallt ute, och mörkt som det bara är runt jul. Jag snörrarar ett varv på mina tofflor och stannar plötsligt upp då jag får syn på den underbara skapelsen .. JULTÅRTAN!!
Jag går nära den, och helt plötsligt tar en grodarm tag i mig och drar ner mig i tårtan. Jag torkar frustrerat ur tårtan ur ögon sammtidigt som jag inte kan låta bli att smaka lite på den ^^ (älska tårtor ^_^) När jag öppnar mina ögon kan jag mellan allt tårtkladd urkilja tatamimattorna, pappersväggarna, mochibakelserna (eller vad det nu än heter ^^) och det sedvänliga julträdet som står i ett hörn av rummet istället för julgranen.

JAG ÄR I JAPAN!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback