Fjollträsk

Fast i fjollträsk. But I like it ^_^

Nu är jag i Stockholm och firar nyår hos systra-mi och hennes familj. Hon har två söta barn på 3 år, snart 4, och en på nyfyllda 6 år. Grattis Olivia 6 år idag ^^

Ikväll är det fiskedam som Olivia har bestämt. Jag kommer säkert att få en smutsig strumpa ... Men jag gillar strumpor :3  (skoja bara .. eller gör jag?! ^^)
Nu svamlar jag bara. Jag är så otroligt bra på det!!

Nu när jag ändå är här i fjollträsk skulle jag väll kunna passa på att gå på myrornas, jag älskar second hand! Det finna inte uppe i frostbitna Åre T_T Kalla människor som kräver märkeskläder ^_o

Nu ska jag vara lite social med min kära familj utan tentakler, stackars Emma med Jonssonsklanen! (fast jag är lite avundsjuk på hennes släkt .. mysigt, men jobbigt med allt folk!)

Hejsvej leverpastej!
Om man skriver det med T9 så blir det "Helstek leverpastej" XD Värt att sms:a till nån!

Leverpastejsgodis ---->      >(ZlPZ)<    Yummie \(^_^)/

Kommentarer
Postat av: Linda

ooh hälsa olivia från mig!! lite sent kanske..
vill värkligen me å bada men nu när jag ska på behandling så går de inte.. fast jag vill häldre bada me er men på lång sikt e de ju bättre me behandlingen! helstek leverpastej ^_o

2007-01-02 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback