100 ... jultårtor ^o^

Ska jag baka imorn ... eller inte ^_o

Jag har haft min blogg i 100 dagar! Dax att fira!
... med jultårtor!!!! YEEY!! : 3

Jag ska baka en julårta imorn, ska försöka komma ihåg att fota den så att jag kan lägga upp den här.
Ta det lugnt, jag ska rädda alla eras jular!
Do not fear, cause we're on a mission from God! And I'm the man in red!

Idag har jag vunnit en sak ... En Hellsing-box ^0^
Älska-älska-älska Heeeellsing!!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Det var en tävling i Manga Mania där man skulle svara på lite frågor om olika vampyr-animer, och jag vann ^^
Jag är ett litet turbarn, and I like it ^^
Dumpdumpdump-dumpdump dotatat dotata drump drumelidump! (min firby pratade så .. ^^')

I stället för en godis får ni idag en jultårta ^^
Jultårta -->

 o_o_o
 _I~~~~I_
 _IoöoöoöI_
 /~~~~~~~~~\ 

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback