Golden week

Idag ar det den sista dan pa Golden Week har i Japan (en massa roda dagar som radar upp sig fint till ett litet minilov). Sondag till mandag spenderade jag tillsammans med varfamiljen. Vi akte ivag till ett stalle uppe i bergen, och det var det valdigt manga andra som ocksa gjorde. Det var alltsa mycket folk, men kul att se mer av Japan! Vi akte till manag olika museer och sant, for har i Japan maste man vara aktiv nar man ar ledig XD. Men det var kul det ocksa! Men japaner koper alltid souvnirer, vart de an aker ungefar. Men jag ar uppfostrad till att inte kopa saker som jag egentligen inte vill ha, och de salde anda bara krafs overallt, sa jag kopte bara kakor till alla i Kyudo klubben som souvenir. Vardfamiljen verkade tycka att jag var lite konstig XD Men vad ska jag med allt krafs till? Battre att kopa saker som jag verkligen vill ha : ) Men allt som allt var det en rolig resa, dock lite stressig XD haha

Idag var det en mindre Kyudotavlng. Jag blev som vanilgt nervos och traffade bara en pil. Men den har gangen var det sista gangen som jag kan delta i tavlingarna, sa det ar lite skont att det ar over nu : ) Fast jag hade velat traffa mycket, for da far man diplom som hangs upp pa vaggen i klubbens doujo (traningshall). Men shit happens, nu har jag bara kul traning kvar : D hurra! Pa fredag ar det dock en tavling, men jag ska bara heja pa. Men det ska bli kul, for det betyder ledigt fran skolan ^_^ hihi

Har aven borjat fixa lite med packningen. Typ slanga textbocker och papper. Men lite textbocker ska jag ta med hem och visa er som vill se : D ser fram emot hemresan ganska mycket, aven om det finns en del saker som jag kommer sakna med Japan. T.ex. vill jag ta med hela kyudo-klubben till Sverige. Alskar verkligen kyudo!!! Sen sa vill jag aven ta med alla konstiga drickor och godis och allt : 3 och mina vanner! : D Men jag ska visa er massa foton nar jag kommit hem!

Ha det superbra!!! Nu ar det bara en manad kvar sa star jag pa svensk mark! Kan knappt tro det XD haha : D
Tusen kramar Nina! ^_^


Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Ska bli fint att få hem dig igen Nina även om det är kul att ha dig i Japan. Ha det kul med skyttet, ta det lugnt med pluggandet och njut av våren med vännerna.



Ta hand om dig.

Kram

Postat av: Anonym

ja du ninis nu är du snart hemma^^ insåg det när jag planderade min sluta nian kalas ^^ och jag nämnde ditt namn när jag skulle presentera förslaget för mamma ^^ de känndes super knäppt!



Kram på dig nina!

2009-05-06 @ 22:06:33
Postat av: Elin

Åh, vad härligt med Golden Week. Det låter som du haft det jättebra!



Ta hand om dig sista tidan nu, snart ses vi! :D



Sakanr diiiig

Elin.

2009-05-08 @ 08:31:52
Postat av: Pappa och mamma

Hej hjärtat!!

Nu har vi börjat nedräkningen, vi räknar dagarna tills du kommer hem.

Men ta vara på de sista dagarna bland dina japanska vänner och njut av medgång och motgång för snart är du hemma i dina vanliga fotspår.

Vi älskar dig Nina!

mamma & pappa

2009-05-10 @ 20:30:16
Postat av: Gunsan

Njut av tiden du har kvar i Japan.



Kram Gunilla

2009-05-13 @ 20:13:28
URL: http://gunsan71.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är väldigt välkommen hem! saknar den lilla glada nina! blir svett olof aktuellt kanske? ^^ hihi!



//Jonsson!

2009-05-13 @ 20:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback