Sno

Den har veckan har vart konstig, for det har snoat en del XD Det lag till och med kvar en del pa marken! Sa vi kunde inte ha Kyudotraning, for pilarna gar sonder av snon. Har insett att det inte ens ar 2 manader kvar innan en Kyudotavling som jag ska vara med i. Sa fran och med nu ska jag verkligen kampa med Kyudon! Nu i februari har vi 4 dagar ledigt, annars har vi Kyudo varje dag, sa jag ska kampa pa! Igar sa bytte jag forresten till en tyngre bage : D Forut hade jag en pa 11 kg, men nu har jag en pa 13-13.5 kg ungefar. Fast ibland traffar jag mycket, men oftast traffar jag valdigt lite XD Men nu ska det bli andring pa det : D

Nu ar det intagningsprov for hogstadie eleverna som ska in pa gymnasiet, och proven gors inne i gymnasiebyggnaden, sa vi far inte komma till skolan imorn eller overmorn : D Och idag hade vi bara en halvdag, och det blir ju naturligtvis aven ingen Kyudo. Sa jag stack ivag och roade mig med mina vanner : D Har tagit en del purikura pa sistonde ^^ Forresten sa ska jag aven ivag och hitta pa roligheter imorn ocksa ^^ hihi : D Ska verkligen forsoka roa mig mer nu och ta mer kort. Har tagit over 3 GB kort nu, sa jag har vall anda kampat pa ganska bra? Eller ? : D

Har forresten fatt tillbaka resultatet fran japanska provet som jag gjorde i december. KLARADE PROVET : D HURRA! Party ^^ Fick 303 av 400 poang, sa ar lycklig. Horforstaelsen 100 av 100 poang, kanji och orfarad 85 av 100 poang. Gramatik och lasforstaelse 118 av 200 poang XD Haha, men vem tycker egentligen om grammatik?

Lagger upp lite bilder pa oHinasama (en japansk hogtid for flickor, handlar om dockor)、 snorrande sushi affar (sushi pa rullband som man plockar fran), mer gammalt hus och plommontrad (fast ett annat stalle an det forra) och en matlada med bara sotsaker som jag gav i studenten-present till min forra varsyster. Njut : D Vi ses om tre manader ^^

     


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej mitt hjärta !!!!!

Grattis!! till de utmärkta resultatet på dina prover,

ditt pluggande ger resultat och det måste kännas skönt, ett kvitto på ditt arbete.

Vilka fina bilder, det måste kännas skönt med all blom och vår i luften.

Du är superduktig, så ta nu vara på våren och ha det bra.

Vi älskar dig!

Mamma & Pappa

2009-03-03 @ 16:49:16
Postat av: Fredskronk

Såg rubriken "sno". Va? vad har du nu stulit Nina? :D Fast det var ju snö, jaja. Snö i Stockholm också. Den faller, smällter och faller igen och blir is och slask. Blir galen!



jaja. ta hand om dig där borta. va?? Bara tre månader kvar. Känne ingen stress men ha kul! :D



Kramar

Postat av: Kerstin

Hejsan Nina !

Jag sitter oxå och pluggar med Tobias, han behöver hjälp med lite kemi. Vad som händer med råolja mm mm SKITRÅKIGT, säger Tobias :p Annars så har vi sportlov och idag var det strålande sol och 3-2 minusgrader.

Ditt pluggande verkar det ju inget större fel på när du presterar sådana resultat. Trevligt med lite härliga vår bilder längtar efter detsamma här hemma........ :)

Ha det gott och kramar till dig från oss //Kerstin och Tobias.

Postat av: Elin

Tusen grattis Nina! Fantastiskt bra gjort! Och lycka till med all kyodo, men hur går pilarna sönder av snö? Vad är de gjorda av? :o



När kan vi börja skicka brev till dig igen? Jag har mycket snitsigt brevpapper som väntar på att bli skickat till dig :) :P



Kramar och kärlek till dig!

Elin.

2009-03-04 @ 16:53:14
Postat av: Mickan

Hej hjärtat,



Vad duktig du är :-) som vanilgt.

Vilka fina bilder, längtar efter körsbärsblommen på träden nedanför oss i allén.



Kram från Mickan

2009-03-04 @ 18:42:28
Postat av: Gunsan

Jag får gratulera till de fina resultaten:)Ha det så roligt och njut av de roligheter du ska ut på.



Kram från Gunilla m familj

2009-03-05 @ 09:49:14
URL: http://gunsan71.blogg.se/
Postat av: Emma

GRATTIS!!

Superbra gjort! Jag sitter och pluggar geografi nu, känner mig omotiverad... men nu blev jag peppad av att läsa om hur bra det går för dig :D



Går kyodopilarna sönder av snö? Tål de inte väta eller något, för det kan väl inte vara så att de bara går av?



Jag vill också ha ett rullband med sushi! Mums....



Iväg och ha kul med dig nu!

Kramar Emma

2009-03-05 @ 13:04:53
Postat av: Linda

TRE MÅNADER??!!! du kan inte mena allvar!!

det kan ALDRIG bli för mycket bilder!!!! tro mig!!



du ska veta att jag blir varm i hela kroppen och barnsligt lycklig när jag hör att du roar dig med dina vänner!!!! och du är ju en riktig fena på japanska!! O.O impad



du är en saknad lite fillur ska du veta <3

2009-03-05 @ 17:23:37
Postat av: Nina

Hej alla! Saknar er!! KRAM!!

Elin: Fick du mailet med min nya adress som jag skickade till dig? (Hoppas att jag inte glomde bort att skicka det till dig, for i sa fall far jag daligt samvete XD haha). Den nya adressen ar det bara att skriva till, blir sa lycklig av post <3 Och sexsigt brevpapper later nice ^^

KrAm!!! : D

2009-03-08 @ 07:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback