Tillbaks i Svea

Så nu är man tillbaka i Sverige igen. Känns konstigt, men ganska bra. Först så tyckte jag alla var så otroligt stökiga och högljudda. De flesta japaner är ganska tystlåtna av sig. Men jag vande mig efter ett tag. När jag kom hem till Åre och öppnade dörren fick jag en stor förvåning. Där hade mina vänner gjort i ordning middag, ballonger och blåste serpentiner på mig. Det var så otroligt härligt att se dem igen! Tack <3

Var även på skolan igår och hälsade på. Fick massor av kramar, och det var så kul att träffa alla vänner och lärarna! Fick lite random även en filosofibok i handen av en av lärarna, "utifall att du ska läsa filosofi till hösten, du kan ju läsa boken om du har tid..." ... de är så goa som tänker och bryr sig!

Idag kom även mina älskade paket med posten. Bagaget rymdes inte i väskan, så totalt skickade jag ca 34 kg med posten XD Det var en dyr historia vill jag lova! Men till min förskräckelse så stack min Kyudo pil ut när jag hämtade paketet! Och det var fjäder-delen som stack ut, så den var helt förstörd : ( Och det var nån JÄVEL som hade klippt av spetsen på pilen så att det skulle få plats i paketet bättre. Vad fan ska man betala massa pengar för, när de öppnar ens paket och förstör sakerna?! Paketet var jättedåligt hanterat, som tur var hade resten av inehållet hållt sig. Men mamma var snabb och ringde och klagade (jag var arg och satt och tjurade en stund). Så nu kanske det ska bli upprättelse. Men jag vill ha tillbaka min pil. Jag hade fått den av min lärare på skolan, den betydde mycket för mig.

För att citera en bra låt:
"Dem jävlarna ska skju-u-u.-u-u-u-u-uta-a-a-as"

Och tack till alla som läst min blogg under året! Det har verkligen peppat mig! (^_^)/
Ha det bra! Nina : )


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är så bra att du är hemma igen!! :D :D :D



Men IDIOTFAN som pajade din pil! :@ Jävla pucko.:(



Vilket fin bild! :D Fina dräkter ni har. Och vilken megabåge :O

2009-06-09 @ 16:40:13
Postat av: Fredskronk

Välkommen hem till Sverige Nina! Har varit väldigt trevligt att läsa om allt du haft för dig där borta.



Vilka nötter det finns i pakethantering. Sue them hard!



Kram

Postat av: Emma

Men..MENMEN IDIOTPUCKON i pakethanteringen!! Jag ska FA-AN slå dem! GRRR vad arg jag blir. Men det är sjukt bra att du är hemma igen ^^

2009-06-09 @ 17:51:35
Postat av: Pappa och mamma

Hej Nina !!!!



Verkligen skönt att ha dig hemma!

2009-06-09 @ 18:43:13
Postat av: Anonym

Hann ju aldrig riktigt hälsa på dig ju! Btw, vad är ditt telefonnummer just nu, har bytt mobil sen sist. :)

2009-06-09 @ 19:57:49
Postat av: Pontus

Sablans internet, jaja, var i alla fall jag som skrev förra inlägget. ^^

2009-06-09 @ 20:17:28
URL: http://fudgepuppy.info.se
Postat av: Nina

Pontus (och alla andra):

Mitt mobilabonemang borde ha spärrats, men av nån skum anledning inte gjort det (upptäckte jag idag). Så det är samma nummer som förut, om det inte händer något oförväntat. Ring på ^^

2009-06-09 @ 22:54:55
URL: http://wannabejapan.blogg.se/
Postat av: Pontus

Jo men... Jag var en idiot på nyårsafton och halkade på min mobil så har inte kvar ditt nummer. :P

2009-06-10 @ 10:10:47
URL: http://fudgepuppy.info.se
Postat av: Gunsan

Välkommen hem :)

2009-06-10 @ 22:18:24
URL: http://gunsan71.blogg.se/
Postat av: Linda

fan vilken grym bild ninis!! :D

2009-06-13 @ 11:47:08
Postat av: Carmen Lam

wow!! häftigt nina!!! du e sååå cool!!! häftigt XD

det där har man alltid velat prova när man ser det från manga XD hur känndes det? :D <3



aww.. :( så synd, jag känner igen den ''dyra historien'' XD jag själv har också varit med om sånt! saker går sönder och det var dyrt dyrt att skicka ^^;



btw! Välkommen hem till sverige Nina-chan ^^

hoppas att man ser dig på UA-lägret igen n__n



MVH//Carmen (från UA-läger 2 år sedan...om du kommer ihåg)



2009-08-11 @ 20:54:03
Postat av: Noor

Hej,



Måste säga att det låter jätte kul att läsa och få veta att du är en Japan älskare också. just nu är japan min dröm resemål som jag hoppas förverkliga.

tycker det är härligt att läsa att du haft det trevligt. Du hu har vunnit en förföljare till på din blogg..;)



2011-09-26 @ 21:19:07
URL: http://noor-dunia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback