Börjar vänja mig nu

Det svenska livet kommer bit för bit tillbaka nu. Även språket känns helt naturligt svenska just nu, även om jag ibland har lust att säga japanska ord. Men på nätterna drömmer jag ibland på japanska, så på morgonen när jag vaknar så har jag råkats prata japanska 2 gånger när man är lite halvsovande. Men det går nog över det med så småningsom XD

De sista dagarna har jag tillbrgingat mycket tid med älskade vänner. Det är så kul att vara tillbaka och kunna umgås med allt härligt svenskt folk igen ^_^ Löve you!!

Höll på att städa mitt rum igår för att slänga lite gammalt skrutt som man inte behöver. Hittade en låda som jag skrev för måååånga år sen, var fylld med hemliga meddelanden till mig själv. Det var tänkt att jag skulle läsa dem 5 år efter det att jag skrev dem. Har för mig att jag läste dem, och sedan sparade lådan i alla fall. Kollade igenom den lite grann. 2 intressanta lappar var så här:

"Mina idoler...
Jalle och Heavy
Emilia
Markolio
Irma i W.I.T.C.H.
MIG SJÄLV!!!"

"vikitigt...
1. Min pojkvän
2. Sofie
3. Flodhästar och sköldpaddor
4. Familjen
5. Skolan
6. Olivia"

När jag läser det inser jag vilken otroligt dålig musiksmak jag har haft, och hur bra jag är på att prioritera. Vill bara förtydliga att Sofie är en gammal kompis, och att Olivia är mitt syskonbarn. Tror att jag var 9-10 år när jag skrev det här XD

Hoppas att ni har det bra, fast det är svinkallt. Sitter själv framför öppenspisen under en filt. Varmt och gött!

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Jadu. Smått dålig musiksmak var det ju men kom igen. Var du typ tio så är du nog förlåten där. ;)

Postat av: Pontus

Markoolio går fan inte att dissa, han är ju Markoolio liksom. ^^

2009-06-17 @ 15:56:55
Postat av: Linda

Markoolio, YAAY! Han är bäst!! Särklillt "gör det igen" mums!

2009-06-20 @ 15:01:14
Postat av: Paula

Åh, det där kommer jag ihåg, dina idoler och särskilt Jalle och Heavy haha!

2009-09-05 @ 20:56:56
Postat av: Sofie

Hahaha, vad underbart! "Slodhästar och sköldpaddor", känns väldigt väldigt Nina : D

Hörde att du är på väg upp till Stockholm nu. Om du ser det här när du är i stockholm får du gärna höra av dig, var ju verkligen jättelänge sedan.. Ha det bra!! Kram

2009-11-20 @ 19:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback