Smatt stressigt, men ratt sa kul : D

Hej! Nu ar proven slut. Jag fick bra betyg pa matteproven : D pa ena 5 poang over snitt (57 poang) och pa det andra 10 poang over snitt (62 poang). Otroligt lycklig : D Engelskan var inte alltfor svar, fick 98 poang (alltid av 100 mojliga), sa ar mycket nojd. Hemkunskapen och datakunskapen var otroligt svart att lasa fragorna, och annu svarare att svara. Samma sak med kemin. Lyckades dock fa over 25 poang pa alla : D Lycklig ^^ (egentligen daligt betyg XD ). Idrott och halsa provet har jag annu inte fatt tillbaka. Smatt nervos. I ovrigt sa har jag prov i dans i morn pa idrotten (har hallt pa med det i ca 3 veckor nu, bara tjejerna forstas. Killarna gor judo, haha). Fast egentligen skulle jag inte kalla det for dans, typ sjukt jobbig aerobics ungefar XD Musiken ar gammal pa kasett, och froken spelade in musiken pa en kasett at mig. Sa nar jag kommit hem ska jag lara er alla dansen XD

Idag har jag, nar jag kom hem fran kyudon, lagat svensk mat. Potatismos och stekt korv med ketchup och sallad. I efterratt kokosrutor (blev lyckade : D). Japanerna hade svart att forsta hur man kan ata potatis som basmat. Har anvander man bara potatis till sallader och sant. Var ratt sa kul. Var dock inte alltfor gott, men alla var nojda : )

Lagger upp lite bilder fran parken som jag besokte forut. Njut : D











Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad fint! Vilka bilder! Grattis till alla provresultat! Du är ju helt fantastisk! :D



Jag ser mycket framemot den där dansen. xD Jag får hålla mig i trim till dess.



Saknar dig supermycket. :(

Massa kramar

elin pelin.

2009-02-22 @ 16:19:27
Postat av: Emma

Hallå!

Gud vad kul med alla lyckade provresultat, du är awesome! :D



Dansen kan nog bli... intressant XD

Saknar dig massor!

Kramar från vintrigt Duved (inga snygga blommor så långt ögat når...)

Emma

2009-02-22 @ 16:27:56
Postat av: Fredskronk

Hej där! Stort grattis till provresultaten. You Rock! As allways. ;)



Ha det så fint Nina!

Kram

Postat av: Mickan

Hej,

Grattis till alla provresultat, men som jag tidigare sagt, det är inte dem som är det intressanta och viktiga med japan. Däremot så ser det underbart härligt ut i trädgården, hoppas att du gör mer sånt nu istället för att plugga. Jag ser också fram emot att få dansa med dig (tror jag)



Massor av kramar från syrran

2009-02-22 @ 19:23:30
Postat av: Jenny

Hej!



Vad roligt att det gick så bra på proven, du är duktig du Nina!



Roligt att du la upp bilder det såg ut som en typisk Japansk park/trädgård. Blir spännande när du ska försöka lära mig dansen får se hur det går, får väl börja öva nu.



Saknar dig till tusen!

Kram Jenny

2009-02-23 @ 12:00:05
Postat av: Sara

Åh, grattis till proven! :)



Här är det vintrigt, inte alls så fint som i Japan! ;)



Dansen verkar skoj, haha!

2009-02-23 @ 20:06:41
URL: http://sotsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

avundsjuk! jag vil oxå vara i japan när körsbärsträden blommar! fiina bilder! :D ha det bra! från lilla längdnörden! ^^

2009-02-23 @ 20:11:14
Postat av: Linda

jag är inte alls avundsjuk..ne då ^^,



du är så grymm!!!!!!

och jag saknar dig till 1000!



miljoner kramar

linda

Postat av: Pappa

Hej Nina !!!!



Ser väldigt mysigt ut med plommonblom och vår i luften, sol och ljumma vindar.

Något nytt lär man sig alltid, jag visste inte att plommonträdet blommar på bar kvist, eller är det någon särskild sort av plommon?

Nu har du den fina årstiden framför dig, så passa på och se dig omkring, kosta på dig att resa så mycket du kan för att se allt det du vill.

Och föresten, GRATTIS!! till ett bra skolarbete,men nu kan du lugna ner pluggandet och roa dig resten av tiden.



Kramar!!! från mamma & pappa

2009-02-27 @ 16:00:13
Postat av: Pappa

Postat av: Pappa



Hej Nina !!!!



Ser väldigt mysigt ut med plommonblom och vår i luften, sol och ljumma vindar.

Något nytt lär man sig alltid, jag visste inte att plommonträdet blommar på bar kvist, eller är det någon särskild sort av plommon?

Nu har du den fina årstiden framför dig, så passa på och se dig omkring, kosta på dig att resa så mycket du kan för att se allt det du vill.

Och föresten, GRATTIS!! till ett bra skolarbete,men nu kan du lugna ner pluggandet och roa dig resten av tiden.



Kramar!!! från mamma & pappa

2009-02-27 @ 16:31:21
Postat av: Sofie

Gud vilka härliga bilder! Det verkar verkligen skitroligt i Japan, men vad mycket plugg.. :o Och snart fyller du ju 18. :) Det har jag minsann inte glömt bort. Hoppas du har det fortsatt JÄTTEBRA där borta, tänker på dig. :) Lycka till med allt!



Kram från Sofie i Stockholm!

2009-03-03 @ 10:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback