Nybliven andra ars elev

    



Hej svej! Som ni ser pa bilderna har det bara blivit annu vackrare! Det ar mysigt! I onsdags tog jag ledigt fran Kyudo traningen, och sa akte vi uvag pa hanami med familjen! (se pa blommor och ata matsack typ). Det var valdigt fint! Och alla blommorna blev som ett tak ovanfor huvudet, vilken kansla! : D

I mandags sa borjade skolan igen efter varlovet. Jag blev andra arselev! Har fatt en ny klass (man byter varje ar). Har inte vant mig vid den nya an, sa det ar lite jobbigt : / Men jag har kompisar fran forut i klassen, sa det ar ganska bra : ) Och nu sa gar jag pa alla lektioner utan undantag, aven japanska-lektionerna. Det ar svart, men kul ^^

Aven Kyudon ar kampig nu. Det ar valdigt kul, men eftersom det kommer match snart sa maste man kampa. Vill ju traffa mycket pa matchen! Min forsta och sista : D

Ar forovrigt sjukt trott och klia i ogonen av allt pollen : / Men for att fa se de fina korsbarsblommorna far man sta ut med lite ^^

Hoppas att ni har det bra dar hemma ocksa! Ta hand om er! Vi ses VALDIGT SNART!! : D Kram!

PS. Bilderna med kimonon har jag fatt nu, men jag laggar upp dem nasta gang. Har inte tid nu, sorry : P DS.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Nina!

Det låter spännande att bli andra års elev och vad jobbigt att byta klass varje år. Är det så varje år även för japaner? Här hemma är det påsklov och väldigt härlig, har varit ute och tagit en lång tur på fjället nyss med strålande sol! Ha det bra! Kram Jenny

2009-04-11 @ 15:31:15
Postat av: Pappa och mamma

Hej Nina!



Vilka fina bilder, särskilt den med trottoaren mellan träden som är fulla med blom och belysta.

En riktigt fin väg att ta en kvällspromenad med mamma och svärma lite.

Nu väntar jag på bilderna där du har kimono.

Älskar dig!! pappa

2009-04-11 @ 17:19:35
Postat av: Kerstin

Hejsan Nina

Det vore inte helt fel att få vara där du är. Vad vackert :)

Här är det sol och brända ansikten men vad gör det .......

Ha det gott i ny klass och lycka till i kyodon framöver.



Kramar från Kerstin

2009-04-11 @ 18:51:05
Postat av: Gunsan

Oh, vad vackert:)

Postat av: Linda

å herre gud va vackert! jag saknar dig nina! det är superskönt att höra att du har det bra och tycker att det är roligt! snart ses vi :o

2009-04-18 @ 12:39:54
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut en modellbild i min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)

2009-04-18 @ 12:42:00
URL: http://http//abckarin.blogg.se
Postat av: Elin

Vilka bilder!! :O :D Men vad jobbigt med pollen. Skjut ned dem med din båge. :P



Lycka till med andra-året! Det kommer att gå galant, det lovar jag. ^^



Kramar Elin.

2009-04-21 @ 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback