Skolan : D

Idag var det min tredje skoldag. Jag far sitta ensam och plugga i bibblan eftersom alla andra har en massa prov fram tills pa onsdag. Men sen ska jag antligenn fa ha lektioner med alla andra ^_^ Alla verkar vara sa snalla! Det ar manga som hejar och vinkar, jag blir sa glad! Och jag har redan hunnit prata lite me nagra i min klass (under forsta dagen meddans de kollade sa att vara skoluniformer var korrekta XD ).

Men jag cycklar forst pa morgonen i 20 minuter, sen tag i 45 minuter och sist cyckel igen i ~40 minuter (och ja - jag har tva cycklar). Eftersom det ar tidigt sa sover manga pa taget. Forsta dagen fick jag en schock, for jag fick sitta hos tre kvinnor i svart kostym, med flotigt har. Hon mitt emot mig var the grudge. Scary!

Men jag sover inte i en kallare! Yeey! ^_^ Men nu ska jag plugga. YOSH!!!! : D

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kan väl ta en bild på dig i skoluniformen och sätta in här på bloggen så vi får se hur fin du är.



kramar mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback