Kyudo : D

Jag lever fortfarande. Imorn ska jag ga med i kyudo klubben!!! Hurra!!! Jag har pratat med kyudo lararen och han ska gora ett undantag med mig (eftersom jag maste plugga mycket och har langt till skolan). Jag ska fa vara med i klubben 3 dar i veckan och sluta tidigare om jag vill. Snacka om att jag har tur!Jag ar lycklig : D
Nu har jag lart mig sa pass mycket japanska att jag faktiskt borjar fatta vad folk pratar om, jag kan delta i konversationerna. Tidigare fattade jag nar de pratade enkelt och tydligt med mig, men nu fattar jag som smatt vad som snackas pa lunch, raster m.m. Det ar skont!
Igar var det min japanska lillasysters 11 fodelsdag. Hon och jag kommer valdigt bra overens, hon fick en dodskalle halsduk av mig : ) Den har helgen har jag pluggat valdigt mycket. Det handser ofta att vi far laxor som ska goras over halgen. Den har veckan fick en stor laxa i kemi och en halvstor i matte. Matten borjar faktiskt ga battre  har veckan fick en stor laxa i kemi och en halvstor i matte. Matten borjar faktiskt ga battre nu, for  veckan fick en stor laxa i kemi och en halvstor i matte. Matten borjar faktiskt ga battre nu, for jag borjar kanna igen kanjitecknerna for probability och sant. Det kanns bra : ) Det blir roligare och roligare att vara har. Fast jag langtar fortfarande hem en hel del. Men jag klarar mig fint : ) Jag far ocksa mer och mer vanner, sa det rullar ju pa.Och jag ser fram emot resan till Tokyo och Diseny Land i slutet av oktober : D
Har i Japan i affarerna laser folk ofta tidningarna i tidningsstallen. Det ar inget fult har att sta och bladdra i samma tidning under 10 minuter, faktum ganska vanligt. Vissa koper aldrig tidningarna utan laser dem direkt i affaren XD
Har i Japan skulle det behovas ett sant dar smal-projekt. Tv och allt ar otroligt utseendefixerat. Vart man an tittar sa kan man se hur mycket kalorier natt inehaller, hur mycket kalorier man atit m.m. Ganska irretersamt! Trots detta ater de som sagt ganska mycket har. Konstigt! T.ex. var vi och sjong karaoke i tisdagskvall (jag hade ett litet lov). Och da raknade karaokemaskinen ut hur manga kalorier jag gjort av med meddans jag sjong. Ganska stort!

Men nu ska vi snart ata mat har! Hoppas att ni alla har det sjukt bra hemma i Sverige!
Kram kram pa er alla!!! Mvh Ninja : D

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej Syrran,



Vad roligt att du får vara med i klubben som du vill. Det är bra att du sjunger så att du gör av med kalorier, kanske nåt för mig :)



Kram från Systeryster

2008-10-05 @ 12:02:16
Postat av: Elin

Vad härligt att höra att du trivs så bra! Tufft att du kan så mycket japanska nu! Och vad häftigt med Disneyland. Skrämmande med all utseendefixering :S Huvva.



Imorgon ska Depeche Mode avslöja hemligheter om deras nya album OCH deras turnéplaner. Jag kommer inte att kunna sova i natt xD



Puss på dig Nina :)Lycka till med Kyodon. Ganbate!

2008-10-05 @ 21:57:12
Postat av: Emma

Hallå!



Disneyland, mahahaha! Vad kul! Se upp för Shuichi, bara! Och lycka till med bågskyttet! Vad sjöng du på karaoken, btw?



Vi hörs snart via brev(hur lång tid tar det för ett brev att åka från Ö-sund till Japan, förresten?)!



Kramar Emma

2008-10-06 @ 08:15:29
Postat av: Signe Rosenberg

Postat av: Signe Rosenberg

Hej Nina

Hoppas det är bra i Japan.Saknade dig på Lidingöloppet i år.Mamma säger att du inte får slarva med tandtråden.

Hälsningar Signe Rosenberg



2008-10-06 @ 21:33:59

Postat av: Jennie & Jenny

Hej Nina!

Vad roligt att åka till disneyland! Lagom aviss vi är! :) Det låter som att jag (jennie) får kommma ner till japan och visa dom lite om kroppsideal, för det kan jag ganska mycket om nu när jag gick med i SMAL projektet ;) haha. Vi har det mycket bra här i Sverige :) Vi saknar dig bara! Det låter som att du har det bra i Japan och det är vi glada för. Fortsätt att ha det bäst där du är, fast fortsätt skriv i din blogg så att vi håller oss uppdaterade ;) höhö. KRAMAR på dig från oss! <3

2008-10-07 @ 12:55:47
Postat av: nina

Ojoj. Saknade Lidingoloppet och allt kul vi brukar ha Signe : D Ska forsoka vara ordentlig med tanderna : )

Ha det bra alla dar hemma! Lycka till med smal-projektet!! ^^

2008-10-15 @ 10:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback