Ljuva maj ... ?!

Maj är alltid den stressigaste månaden på hela året. Allting ska avslutas, både kurser och fritdsaktiviteter. Det blir mycket tillsammans! Jag började redan i januari/februari få fullt upp i maj, men det har "löst" sig nu. Dock kommer jag vara på G alla helger, så det blir inte mycket fritid. Och det betyder lite tid till att plugga japanska. Hur ska det gå?! : S

Den här helgen ska jag i alla fall åka ner till Stockholm och gå på ett informationsmöte med Explorica. Det ska verkligen bli kul! Hoppas det kommer vara någon annan där som ska åka till Japan, det skulle vara kul att ha ett ansikte som man känner igen tills sen. För under första veckan i Japan ska vi vara tillsammans en vecka i Tokyo, för att ha ett s.k. "soft landing". Det kommer bli så spännande! Hoppas jag kan få några bra tips av de andra också : )

Det skulle vara kul om jag fick reda på hur det blev med den där värdfamiljen jag skrev om förut. Hoppas jag får höra något i helgen ... Jag är så nyfiken att jag kan spricka : 3

Annars så kommer maj bjuda på bland annat en bal (med min vän), cirkusuppvisningar, samt träning, och UA-möte. Och på torsdag har jag nationella prov i matte B ... vi ska börja klockan 8 och sitta där i 4 timmar. Jag förstår inte hur jag ska orka, för jag kommer inte kunna lägga mig före typ halv elva. Men det ordnar sig nog med mycket godis, bananer och vatten. Skulle dock vara fördelaktigt med kaffe intravenöst i armen.

Kul också att så många läser min blogg, trots att den inte uppdateras så ofta! Igår var 54 personer inne och läste, så jag ska försöka skriva lite oftare : ) Kommentera järna och säg vad ni tycker om det jag skriver / vill läsa mer om.             Rock on ^^

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Hej Nina! hoppas det går bra med infomötet i helgen. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback