Stinkbomben i båset brevid

Igår åt jag och familjen middag på en restaurang. Efter maten gick mamma på toa, och jag som är lite seg kom så småningom på att jag nog också borde gå på toa. När jag kom till toaletterna (flera bås i samma rum) mötte jag mamma, som var påväg ut. Jag sa nånting snällt till henne, men hon bara höll för näsan. Då sa jag "varför håller du för näsan mamma, älskar du mig inte?". Det borde jag inte gjort för det var någon annan som luktade, nämnligen en tant i ett av båsen (hon görde naturligtvis allt). Jag skyndade mig och gick på toa, och hamnade därför så klart i den situation att jag fick tvätta händerna sammtidigt som tanten. Jag tvättade mina händer ganska fort, hihi ^^

Jag är bra på att göra pinsamma saker. Men det är bra, för då får man så mycket mer att skratta åt XD

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Ännu ett fantastiskt Nina-ögonblick :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback